Εργαστήριο: καλές πρακτικές

Διαθεσιμότητα: απομένουν λίγες θέσεις

Εμφάνιση
id 116
Τίτλος Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Γ΄ ΕΠΑ.Λ. με κλειδιά τις θεατρικές τεχνικές και τη δημιουργική γραφή.
Ονοματεπώνυμο Ευθυμία Χατζηκυριάκου
Συνεδρία Αρχαίο ελληνικό δράμα, νεοελληνική λογοτεχνία και θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] [ 12:00]
Αίθουσα 812
Ημερομηνία Saturday, 13 Oct 2018
Περίληψη

Το εργαστήριο περιλαμβάνει:

  • Παρουσίαση σε ppt του εγχειρήματος διδασκαλίας ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στο πλαίσιο του μαθήματος των Νέων Ελληνικών στη Γ΄ τάξη ΕΠΑ.Λ.: το σκεπτικό (γιατί;), οι στόχοι (με ποιο σκοπό;), σε ποια χρονική στιγμή της σχολικής χρονιάς (πότε;), το έργο (τι;), η συγγραφέας (ποιος;), η μεθοδολογία και  η πορεία της (πώς;), τα συμπεράσματα (επομένως…).
  • Βιωματική εφαρμογή θεατρικών τεχνικών (που αξιοποιήθηκαν στην τάξη) με τη σύμπραξη των συμμετεχόντων στο εργαστήριο.
  • Συζήτηση με τους συμμετέχοντες.
Βιογραφικό Σημείωμα

ΣΠΟΥΔΕΣ

  • Ε.Κ.Π.Α., Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, 2007
  •  Ε.Κ.Π.Α., Φιλοσοφική Σχολή, Μεταπτυχιακές Σπουδές: Η Διδασκαλία της Ν. Ελληνικής ως  Ξένης Γλώσσας, 1996
  • Ε.Κ.Π.Α., Φιλοσοφική Σχολή,  Κλασική Φιλολογία, 1993

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

Αγγλικά, Γαλλικά

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ

  • Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης (συνεργασία με Τ.Ε.Α.Π.Η. Ε.Κ.Π.Α., 2009 - σήμερα)
  • Διαπολιτισμική εκπαίδευση (συνεργασία με ΚΕ.Δ.Α. Ε.Κ.Π.Α., 2003-04)
  • Ερευνητικές εργασίες ως εργαλεία μάθησης
  • Συμβουλευτική Ψυχολογία (Μαθητική Διαμεσολάβηση)

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ

  • «Η επιλογή του Επαγγελματικού Λυκείου από αλλοδαπούς μαθητές: ταξικές παράμετροι της σχολικής εμπειρίας» (σε συνεργασία με τη Νέλλη Ασκούνη), 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Κοινωνιολογίας, Πανεπιστήμιο Αιγαίου, Ρόδος 21/5/2016
  • «Τα μικρά βιβλία ως μέσο  αποτύπωσης μιας πολιτισμικής εμπειρίας», ημερίδα «Φιλαναγνωσία και Δημιουργική Γραφή», Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δ΄ Αθήνας, Ευαγγελική Σχολή Ν. Σμύρνης, 15/4/2016
  • «Μικρά Αγγλία: Όταν ο κινηματογράφος διαβάζει λογοτεχνία», συνέδριο Ι.Ε.Π. - Α.Σ.Κ.Τ. «Τέχνη & Εκπαίδευση: Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στο Σχολείο του 21ου αιώνα», Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών Ιδρύματος Ωνάση, 3/10/2015

ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

Φιλολογική επιμέλεια, εισαγωγικός σχολιασμός, μετάφραση κειμένων της Αρχαιοελληνικής Γραμματείας ­(εκδοτική εταιρία «Βιβλιοσυνεργατική Α.Ε.»)

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ (ενδεικτικά)

  • Διαμεσολάβηση για την πρόληψη και διαχείριση συγκρούσεων στο σχολείο, 2017-18, 2016, 2015
  • Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών, 2011
  • Χρήση και αξιοποίηση των Τ.Π.Ε. στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία (Β΄ επίπεδο), 2008
Διάρκεια 45'
Τέχνη Θέατρο