4 |
Η λειτουργία του Devised Theatre στο σχεδιασμό, την υλοποίηση και την ολοκλήρωση των Καινοτόμων Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων
|
Ελένη Γεωργίου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S5. ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 15:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
6 |
Αναπτύσσοντας προσδοκίες και κίνητρα στην Ειδική Αγωγή μέσα από το Θέατρο: η χριστουγεννιάτικη γιορτή του ΕΕΕΕΚ Κορδελιού
|
Χριστιάνα Μόσχου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
11 |
“Ένα βράδυ που ο Καρυωτάκης συνάντησε τον Βαν Γκογκ”
|
Μαίρη Καλδή |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S99. Λογοτεχνία και ζωγραφική [εργαστήριο] 18:30
|
916
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
21 |
Η τέχνη του θεάτρου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η λειτουργία του τριπτύχου: νήπιο- παιδαγωγός/θεατρολόγος- γονέας ( για το θεματικό άξονα η τέχνη ως εξωδιδακτική δραστηριότητα)
|
Μαρία Κορωνέλλου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
22 |
Το θέατρο ως αφύπνιση στα πλαίσια οργανισμού μέριμνας και προστασίας του παιδιού
|
Μοσχούλα Κύρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S63. Το θέατρο στις κοινωνικές δομές αλληλεγγύης [εργαστήρια] 12:00
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
23 |
Η ιστορία του «Γκέι Κλόουν», ή, πώς διδάσκεται η Δημοκρατία στο Σχολείο.
|
Γιώργος Σαμπατακάκης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
24 |
Μικρές ιστορίες… μικρές αφορμές τέχνης: «Αστρακοί: ένα χωριό, μια ιστορία»
|
Ευάγγελος Δερμιτζάκης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S51. Προτάσεις δημιουργικής διδακτικής [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
28 |
P for Poetry in the English Classroom
|
Μαρία Στάμου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S88. Τέχνη και διδασκαλία της ξένης γλώσσας [εργαστήριο] 16:00
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
31 |
Αρχαίο Θέατρο Ερέτριας, το δικό μας θέατρο (Ένα μαθητικό αφιέρωμα στο θέατρο της πόλης)
|
Σταυρούλα Φραγκομανώλη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
37 |
Ἔρως ἀνίκατε μάχαν ή Ars Amatoria
|
Δημήτριος Βασιλείου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S91. Αρχαίο ελληνικό δράμα, νεοελληνική λογοτεχνία και θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 12:00
|
812
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
38 |
Καταξίωση και απαξίωση του θεάτρου στο ελληνικό σχολείο.
|
Βάιος Καμινιώτης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
41 |
Μαθητές συνομιλούν με διακεκριμένους λογοτέχνες: Μια συνάντηση της βιωματικής μάθησης με τη δημιουργική γραφή, το θέατρο, τη μουσική, το σκίτσο, τη ζωγραφική και το χορό.
|
Αντώνης Μυκωνιάτης, Γιάννης Νταουλτζής |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S11. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ 15:00
|
311
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
43 |
Οδύσσεια: Πολυμήχανοι εν δράσει
|
Δήμητρα Λούπη, Φρόσω Ζαγοραίου |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
11 Oct
|
S69. Οδύσσεια: Πολυμήχανοι εν δράσει [εργαστήριο] 18:30
|
741
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
45 |
Με τις τέχνες...στο σχολείο
|
Μαρία Κωττούλα , Χριστίνα Παπαζήση |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
11 Oct
|
S60. Με τις τέχνες...στο σχολείο [εργαστήριο] 16:00
|
638
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
46 |
Η θεατρική παράσταση είναι … «σχολείο» στο σχολείο.
|
Μαρία Παναγιωτοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
47 |
Απεικονίσεις της διδασκαλίας στο Θέατρο
|
Αλεξάνδρα Ασημακοπούλου, Ελένη Λυμπεροπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S41. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 12:00
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
50 |
Βιωματικό Εργαστήριο αξιοποίησης τεχνικών δραματοποίησης για την επεξεργασία κειμένων της Ν.Ε. Λογοτεχνίας. Μια εφαρμογή στο ποίημα «Βράδυ» του Κ. Καρυωτάκη»
|
Κωνσταντίνα Τσαγκρίδου |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S80. Τεχνικές δραματοποίησης και νεοελληνική λογοτεχνία [εργαστήριο] 16:00
|
823
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
51 |
Οι τέχνες στα νέα Προγράμματα Σπουδών της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευσης: Μία καινοτομία υπό απαγόρευση
|
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
52 |
“Stepping into Other People’s Shoes”: Ιστορική ενσυναίσθηση και θέατρο.
|
Τάσος Αγγελόπουλος |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
57 |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα
|
Ερμιόνη Κοντογούλα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
58 |
Η παρουσία της τέχνης του κωμικού στο Θέατρο στην Εκπαίδευση
|
Ελένη Αλεφαντινού |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
61 |
Η τέχνη ως παιδαγωγικό σύστημα
|
Κωνσταντίνος Δ. Μαλαφάντης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S2. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
62 |
Εκπαίδευση Νηπιαγωγών στο διεπιστημονικό πλαίσιο: Θεατρική Έκφραση – Διδακτική της Φυσικής. Ένα δεκαπενταετές πρόγραμμα έρευνας και ανάπτυξης.
|
Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσεφλές |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
64 |
Αξιοποίηση και εφαρμογή θεατρικών τεχνικών στις Βάκχες του Ευριπίδη για εκπαιδευτικούς σκοπούς
|
Φοίβος-Ιωάννης Μαρκαντώνης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
74 |
Προτάσεις πάνω στη διαμόρφωση ενός συνεργατικού-συνθετικού πλαισίου διδασκαλίας των μαθημάτων αισθητικής αγωγής (Μουσική, Θέατρο, Καλλιτεχνικά) στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
ΔημήτρηςΠαπανικολάου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S5. ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 15:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
75 |
Το θεατρικό έργο ως ιστορική πηγή για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Μία μεθοδολογική προσέγγιση.
|
Έλενα Σταματοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
80 |
Η τέχνη στην προσχολική αγωγή με αφορμή το ποίημα του Loris Malaguzzi «Οι εκατό γλώσσες του παιδιού»
|
Θωμαή Καπουλίτσα, Κατερίνα Νενέρογλου, Αναστασία Νενέρογλου, Μαρία Ασλανίδου,Έλενα Ευδερίδου, Θάλεια Ζουμπατιανού, Βασιλική Ιωαννίδου, Ματίνα Καλανδάρογλου, Παρασκευή Αλεξανδρίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S58. Τα εικαστικά ως μέσο αγωγής [εργαστήρια] 15:30
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
84 |
Ο αναδυόμενος ρόλος των Τεχνών την εποχή της οικονομίας της εμπειρίας (experience economy).
|
Στυλιανός Ζερβάκης, Ελένη Τιμπλαλέξη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
87 |
Η ανάδειξη των τεχνών, η προσφορά τους και η εφαρμογή καινοτόμων πρακτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση μέσω της υλοποίησης προαιρετικών πολιτιστικών προγραμμάτων.
|
Βασιλική Αρβανιταντώνη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S5. ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 15:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
94 |
Ο Αισχύλος ως παιδαγωγός: Η συμπεριφορά απέναντι στον «ξένο» μέσα από τις Ικέτιδες και τους Πέρσες
|
Τριαντάφυλλος Σιδερίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
95 |
Δε φοβάμαι εγώ διόλου το σχολειό!
|
Ευσταθία Μαυροειδή |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S75. Παιδαγωγική κινήτρων και τέχνες [εργαστήριο] 15:30
|
741
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
96 |
Όψεις της Ελληνικής Επανάστασης : Η σχολική παράσταση ως βιωματική μαθητεία στην Ιστορία μέσω της δραματοποίησης ιστορικών πηγών
|
Ευγενία Μάμαλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S93. Σχολική παράσταση και ιστορία [εργαστήριο] 18:30
|
638
|
Θέατρο
|
90 λ.' |
x
| Εμφάνιση |
97 |
Η ποίηση στην προσχολική εκπαίδευση μέσα απ’ το θέατρο/δράμα
|
Αικατερίνη Γκονέλα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
98 |
Η αξιοποίηση της μουσικής και θεατρικής τέχνης ως μέσο προσωπικής αφύπνισης και δημιουργικής έκφρασης. Πρόταση – δράση σε τάξη με παιδιά Ρομά
|
Μαρία Βαφειάδου, Ευφροσύνη Γρίμπιλα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
100 |
Μεθοδολογικοποιώντας την αφήγηση: το Θέατρο του Πραγματικού στο σύγχρονο σχολείο.
|
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
101 |
Θέατρο και μαθηματικά. Η χρήση του θεάτρου ως διδακτικού εργαλείου στο δημοτικό.
|
Λυδία Παπαστεφανάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
106 |
Δημιουργώντας μία μουσικοθεατρική παράσταση
|
Κορνηλία Κουντούρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S76. Η μουσικοθεατρική παράσταση 16:00
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
110 |
Theater-AG: Η Θεατρική Ομάδα του Τμήματος Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας του ΑΠΘ
|
Κατερίνα Ζάχου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
111 |
H επίδραση του STEAM στην ανάδειξη της τέχνης του Θεάτρου
|
Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
114 |
Διερεύνηση πιθανής συσχέτισης των τεχνικών του Θεάτρου και του Δράματος με την Προαγωγή Ψυχικής Υγείας των μαθητών σε σχολικό περιβάλλον
|
Σοφία Τσαρούχη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
116 |
Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Γ΄ ΕΠΑ.Λ. με κλειδιά τις θεατρικές τεχνικές και τη δημιουργική γραφή.
|
Ευθυμία Χατζηκυριάκου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S91. Αρχαίο ελληνικό δράμα, νεοελληνική λογοτεχνία και θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 12:00
|
812
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
119 |
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων και του Μαύρου Θεάτρου
|
Ελένη Μαρκαντωνάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S90. Κινηματογράφος και Μαύρο Θέατρο στην Εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
812
|
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
120 |
Προβολή ταινίας μικρού μήκους με τον τίτλο «Μήδεια»
|
Σοφία Κουτσάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S90. Κινηματογράφος και Μαύρο Θέατρο στην Εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
812
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
125 |
Το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση: Ιστορική ανασκόπηση και νέες προοπτικές
|
Αλεξάνδρα Σίμου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
126 |
Οι τέχνες αλληλεπιδρώντας στα μαθήματα της Γενικής Παιδείας: ένα παράδειγμα καλή πρακτικής και δράσης
|
Σταματία Χανιαδάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S94. Μουσείο και Τέχνες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 18:30
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
127 |
Όταν η τέχνη «πηγαίνει» σχολείο. Η δίκη του Θηραμένη σε θεατρική πράξη
|
Αλμπέρ-Ντικράν Ματοσσιάν, Μαρία Ζαφειρίου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S51. Προτάσεις δημιουργικής διδακτικής [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
128 |
Τεκμηρίωση και ανατροφοδότηση, μια προσπάθεια για νέα προσέγγιση των εργαλείων του εκπαιδευτικού καλλιτεχνικών μαθημάτων
|
Άννα Τσίχλη Μπουασσοννά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
132 |
Οι θεατρικοί αγώνες: ένα πείραμα που διακόπηκε
|
Πλάτων Μαυρομούστακος |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S2. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
133 |
Ο κήπος της Εδέμ». Τελετουργικές θεατρικές τεχνικές και αυτοβιογραφικές τεχνικές performance για τη δημιουργία μιας διαπολιτισμικής παράστασης από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
|
Μαρίνα Μέργου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
135 |
Η Τέχνη στα Καλλιτεχνικά Σχολεία . Ένα σχολείο και ένα πρόγραμμα σπουδών με σημαντικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
|
Μαρία Φραγκή |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
136 |
Ο Αυτοσχεδιασμός στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο
|
Κωνσταντίνα Κότσαρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
140 |
Ανεβάζοντας μια θεατρική παράσταση: Το μοντέλο των 6Π
|
Σοφία Καραγιάννη, Μάρω Λιάτσου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
141 |
Προσεγγίζοντας το ζήτημα της ενδοσχολικής βίας μέσα από θεατρικές δράσεις στο σχολείο
|
Τάνια Νεοφύτου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
145 |
Σχεδιασμός παρέμβασης βασισμένης στη θεατρική εμψύχωση με στόχο την ενδυνάμωση μιας πολυεθνικής ομάδας και ο ρόλος του εμψυχωτή.
|
Όλγα Γιώτη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S79. Κοινωνική παρέμβαση και θεατρική εμψύχωση [εργαστήριο] 12:00
|
742
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
147 |
Νοηματοδοτώντας τη διδασκαλία του Αρχαίου Δράματος (Β᾽Λυκείου) στον 21ο αιώνα
|
Αχιλλέας Ντελλής |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S61. Αρχαία ελληνικά και λογοτεχνία: "έντεχνες" διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 18:30
|
638
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
149 |
Με τη Γλώσσα του Θεάτρου: Η ένταξη της τέχνης του θεάτρου στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο
|
Μαρία Λιανέρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
156 |
Διδάσκοντας Λογοτεχνία μέσα από το θέατρο/δράμα
|
Βάια Καραμπάτσα |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
157 |
Από τους Πανελλήνιους Μαθητικούς Καλλιτεχνικούς Αγώνες στα πολιτισμικά μαθησιακά αντικείμενα του Φωτόδεντρου
|
Καλλιόπη Πολυμέρου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
165 |
Εικαστικές τέχνες και νέες τεχνολογίες σε θεατρικές παραστάσεις για παιδιά
|
Χριστίνα Παλαιολόγου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
167 |
Θέατρο τεκμηρίωσης: μια εναλλακτική πρόταση για τη διδασκαλία της Ιστορίας
|
Αναστασία Μερκούρη, Φλωρεντία Πίκουλα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
169 |
Διερευνητική δραματοποίηση: θεμελιώνοντας μια σχέση με την κλασική δραματουργία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Αγγελική Ζάχου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S52. Η κλασική δραματουργία στο σχολείο 1 [εργαστήρια] 09:30
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
170 |
Η σημασία της Κριτικής Παιδαγωγικής του P. Freire καθώς και των συνεργατικών μοντέλων εκπαίδευσης στη σύγχρονη πολυπολιτισμική Ελλάδα της οικονομικής κρίσης
|
Αντώνης Τσίλλερ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
172 |
Οι παραστατικές τέχνες μέσω του αρχαίου δράματος σε άτομα με ακουστική αναπηρία
|
Έλλη Μερκούρη, Μαρία Ι. Κουτσούμπα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
174 |
Ρωμαίος & Ιουλιέτα: Λέσβος 2018
|
Κατερίνα Γαρδούνη, Κατερίνα Χατζάκη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S89. Η κλασική δραματουργία στο σχολείο 2 [εργαστήριο] 18:30
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
177 |
Η Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη του Μαύρου Θεάτρου
|
Αικατερίνη Τσαχτσαρλή , Ιουλία Κωνσταντινίδου, Μαρίνα Μαζαράκη , Έλενα Βακάλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S53. Η θεατρική τέχνη στο σχολείο [εργαστήρια] 12:00
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
180 |
Θεατροπαίζ-ειν με την Εισαγωγή στο Δράμα της Αντιγόνης
|
Γεωργία Δημοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
183 |
Η καμηλοπάρδαλη με τον κοντό λαιμό»: Οι μαθητές γίνονται συγγραφείς, εικονογραφούν και δραματοποιούν μια ιστορία για το σχολικό εκφοβισμό
|
Ευθυμία Σταυρογιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
188 |
Καλλιτεχνικό σχολείο Γέρακα...Η ποίηση μέσα από θεατρικές τεχνικές
|
Χριστιάννα Γεωργιάδου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
194 |
«Το δέντρο που έδινε», μια σύμπραξη τεχνών στο σύγχρονο ελληνικό δημοτικό σχολείο
|
Χριστίνα Γιαγκούλη, Στέλλα Λιναρδή |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S82. Σύμπραξη τεχνών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση [εργαστήριο] 09:30
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
197 |
Το θέατρο ως όχημα Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας στο σχολείο
|
Ιωάννα Μενδρινού |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
198 |
Επιστημονικό Θέατρο, Το παράδειγμα της ενσώματης μάθησης
|
Αθανάσιος Σπανιάς |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S59. Νέες διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 15:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
201 |
Από το κείμενο στη δράση: Οι τέχνες ως μέσα δραματοποίησης της Ελένης του Ευριπίδη.
|
Αικατερίνη Πιτρόπου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S92. Δραματοποίηση και αρχαίο δράμα [εργαστήριο] 15:30
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
205 |
Η χρήση των δραματικών συμβάσεων στη διδακτική του εκπαιδευτικού δράματος
|
Παναγιώτης Παπαναστασίου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
206 |
Το "ψηφιακό χάσμα των γενεών" στην εκπαίδευση και η γεφύρωσή του δια μέσω του Ψηφιακού Θεάτρου
|
Αιμιλία Καραντζούλη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
216 |
ΙΕΠ: Προσεγγίζοντας το θεατρικό παιχνίδι
|
Ηλίας Πίτσικας |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S103. Θεατρικό παιχνίδι [εργαστήριο] 09:30
|
640
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
217 |
Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. 11 χρόνια μετά.
|
Δήμητρα Μήττα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
220 |
Οι μαθητές διδάσκουν Λογοτεχνία αξιοποιώντας την Τέχνη και δημιουργώντας Τέχνη
|
Βασιλική Βαρτζιώτη, Σταύρος Μουστόγιαννης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S68. Πειραματικές διδασκαλίες τέχνης στην Ειδική και την Γενική Αγωγή 16:00
|
741
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
221 |
Χωρικές σχέσεις: απέναντι στη Νευτώνια λογική
|
Π. Σταθοπούλου, Ε. Δημητροπούλου, Ε. Πολυχρονάτου, Π. Καραβά, Α. Σαμαράς, A. Θωμοπούλου, Θ.Ραυτόπουλος, Π. Λουκάτος, Π. Μουστάκα, Ε. Γλαμπεδάκη, Β.Χρήστου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S115. Χωρικές σχέσεις: απέναντι στη Νευτώνια λογική 18:30
|
823
|
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
223 |
Κριτήρια επιλογής θεατρικής παράστασης για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
|
Μαρία Δημάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
224 |
Η τέχνη στην υπηρεσία του λόγου και στη διαμόρφωση ενεργών πολιτών
|
Σταυρούλα Μαυρομματίδου, Ανέστης Μαυροματίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
226 |
Η τέχνη στο σχολείο: το παράδειγμα του θεατρικού συγγραφέως και εκπαιδευτικού Βασίλειου Κατσικονούρη
|
Ιφιγένεια Καφετζοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
228 |
Το Αρχαίο Δράμα ως εργαλείο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση των Ορνίθων.
|
Αρετή Φρεμεντίτη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
230 |
Ο σιωπηλός κόσμος της μάσκας
|
Κωνσταντίνος Μυλώνης, Kατερίνα Δρακοπούλου |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S78. Μάσκα [εργαστήριο] 09:30
|
742
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
235 |
Τα παιχνίδια ρόλων – σημαντικό εργαλείο για την αυτονομία, την αυτενέργεια και την παραγωγή λόγου στην τάξη
|
Χρυσάννα Διαμαντή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S104. Θεατρικό παιχνίδι και παραγωγή λόγου [εργαστήριο] 09:30
|
741
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
236 |
Από τη θεωρία στην τάξη και την κοινωνία: Η εμπειρία του μαθήματος «Το Θέατρο στο Σχολείο» στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών, ΑΠΘ
|
Μάρθα Κατσαρίδου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
238 |
Το παρόν και το μέλλον της θεατρικής αγωγής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Μαρία Κλαδάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
239 |
Η Δραματική Τέχνη ως μέσω πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού.
|
Έλενα Καϊάφα |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S105. Η Δραματική Τέχνη ως μέσω πρόληψης του σχολικού εκφοβισμού [εργαστήριο] 12:00
|
823
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
240 |
Το θέατρο και η συνάφειά του με τις νέες εκπαιδευτικές τάσεις στην Ελλάδα: Ανεβάζοντας θεατρική παράσταση στο Δημοτικό.
|
Κωνσταντίνος Μαυρίδης, Στέλλα Ρόκκα |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S65. Η παράσταση στο σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
241 |
Ο Κόκορας, που άργησε να ξυπνήσει», Αφήγηση ιστορίας με τη χρήση των εργαλείων της Δραματικής Τέχνης
|
Κατερίνα Τζωρτζακάκη, Αναστασία Σιαχαμή |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S97. Αφήγηση και Δραματική Τέχνη [εργαστήριο] 12:00
|
823
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
242 |
Η αξιοποίηση της δραματικής τέχνης στα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων- Συνυφαίνοντας μέσω της τέχνης το εκπαιδευτικό βίωμα
|
Αγγελική Αποστολοπούλου, Κωνσταντίνα Εικοσιπεντάρχου, Χρυσούλα Κοτσοβού |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S5. ΣΥΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ 15:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
244 |
Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης σε παιδιά Δ' τάξης Δημοτικού Σχολείου
|
Αστέριος Τσιάρας, Έλενα Γεωργιάδου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
247 |
Η μορφοπαιδευτική αξία του δραματικού κειμένου και η δημιουργική διδακτική του προσέγγιση.
|
Ελισσάβετ Τσιαφίδου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S41. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 12:00
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
249 |
Εικαστικές, θεατρικές και μουσικές εναλλαγές της Μεσογείου: Μια διεπιστημονική, διαθεματική πρόταση με διαπολιτισμικές διαστάσεις
|
Γεωργία- Μαρία Τσερπέ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
252 |
Mουσικοθεατρικές παραστάσεις στο δημοτικό σχολείο με την συνεργασία των εκπαιδευτικών της αισθητικής αγωγής
|
Ιουλία Κοντοαγγέλου, Αικατερίνη Κεραμίδα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S12. ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 18:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
253 |
Σχολείο και Τέχνη σε διαλεκτική σχέση, το παράδειγμα της Commedia dell’ arte
|
Ελπίδα Νούσα, Ελένη Καδά |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
255 |
Εισαγωγή στο «Μαύρο Θέατρο»
|
Θεοδοσία Τουρτόγλου, Ευαγγελία Σταμάτη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S73. Θεατρικές τεχνικές στην τάξη [εργαστήριο] 09:30
|
640
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
257 |
«Ε, ρε γλέντια!»: Πρόταση αυτόνομης διδασκαλίας του ελληνικού Θεάτρου Σκιών σε σχολικό πλαίσιο.
|
Γρηγόρης Γαλάνης, Παναγιώτα Κωνσταντινάκου, Πέτρος Φραντζέσκος |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
258 |
Η διδασκαλία των τεχνών και ο ρόλος τους στην τέχνη της συνύπαρξης
|
Σίμος Παπαδόπουλος |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S2. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
260 |
Ιλιάδα: σύμπραξη θεατρολόγου και φιλολόγου για τη διδασκαλία της μέσω θεατρικών τεχνικών.
|
Ελένη Χατζηγεωργίου, Νικολέττα Μαρκοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
262 |
Η θεατρική κούκλα στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Το παράδειγμα της Α΄ τάξης του ολοήμερου του 26ου & 29ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών.
|
Παρασκευή Γιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
263 |
Δραματοποιώντας το ποίημα "Ο Κρητικός" του Διονυσίου Σολωμού με μια εφηβική θεατρική ομάδα
|
Αλέξανδρος Λυκούρας |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
264 |
Η θεατρική παράσταση ως μέσο αισθητικής καλλιέργειας και κοινωνικής αφύπνισης στο χώρο του σχολείου.
|
Κωνσταντίνα Σοφιάδου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
269 |
Παράδειγμα συνέργειας Θεάτρου και Μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Χορωδιακό τραγούδι και συλλογική θεατρική εκφραστική με όχημα τους Όρνιθες του Μ. Χατζιδάκι
|
Θεόδωρος Κόρακας, Ίλια Λακίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S74. Συνέργειες θεάτρου και μουσικής [εργαστήριο] 12:00
|
741
|
Μουσική
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
270 |
Το θέατρο δίνει ζωή στη Βιολογία
|
Σοφία Κυριαζοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
272 |
Πολιτιστικές διαδρομές στο κέντρο του Πειραιά
|
Αιμιλία Φουντούκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S41. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 12:00
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
273 |
«Το Συνέδριο των Λύκων» εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του παιδικού φόβου
|
Λίλιαν Καραμητσοπούλου, Αναστασία Κάτσικα |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S113. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του παιδικού φόβου [εργαστήριο] 18:30
|
916
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
275 |
O μαθητής- θεατής: μνημονικά ίχνη και θεατρική επικοινωνία
|
Αλεξία Παπακώστα, Ιωάννα Μπλούτη, Αφροδίτη Ανδρέου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
276 |
«ΤΟ ΔΑΣΟΣ : ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ» -Μια βραβευμένη πρακτική διδακτικής επιστημών μέσα από το θέατρο από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζακύνθου.
|
Ευφροσύνη Λάζου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
279 |
ΙΕΠ: Ο παίκτης της στιγμής
|
Στρατής Πανούριος |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S96. Υποκριτική τέχνη και σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
823
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
280 |
’Το Κουκλοθέατρο ως διαμεσολαβητικό εργαλείο μάθησης και επικοινωνίας στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση’’
|
Χρυσάνθη Κουτρομάνου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
281 |
Βιωματική διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (ετυμολογία και δράμα)
|
Ελιάνα Περηφάνου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
285 |
Αυλαία και πάμε και ξαναπετάμε κι ανοίγουμε φτερά
|
Βασιλική Τερζή, Καλλιρρόη Τσαμτσούρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S76. Η μουσικοθεατρική παράσταση 16:00
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
291 |
Πρακτικές θεάτρου στο Ειδικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά. Από το θεωρητικό πλαίσιο στην πράξη: Συγκλίσεις-Αποκλίσεις
|
Ελένη Πετρίτση |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
296 |
Το θέατρο και η μουσική του στα μουσικά σχολεία: καλές πρακτικές
|
Απόστολος Πούλιος, Δήμητρα Κουφάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S77. Μουσική: νέες διδακτικές προσεγγίσεις 1 [εργαστήρια] 18:30
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
299 |
Διδάσκοντας την Ιλιάδα μέσω του θεάτρου
|
Κατερίνα Καρρά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
303 |
Η τεχνική Δάσκαλος σε Ρόλο. Θεωρία και εφαρμογή
|
Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S85. Η τεχνική Δάσκαλος σε Ρόλο. Θεωρία και εφαρμογή [εργαστήριο] 18:30
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
310 |
Δραματοποίηση λογοτεχνικού έργου από μαθητές» Δύο μαθητικές θεατρικές παραστάσεις α) Η Σονάτα του Σεληνόφωτος του Γ. Ρίτσου β) Μικρό σχόλιο για την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Δ. Χατζή
|
Ευσταθία Αργυρού, Σοφία Παυλίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S61. Αρχαία ελληνικά και λογοτεχνία: "έντεχνες" διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 18:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
317 |
Προσεγγίζοντας τον Ηρόδοτο μέσα από θεατρικές τεχνικές. (Τα μαθήματα της Ιστορίας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας από μετάφραση στην Α γυμνασίου).
|
Μαρία Βλάχου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
320 |
Η παιδαγωγική αξία της προσωπικής εξιστόρησης στην εποχή των selfies. Η Θεατρική Προσωπογραφία
|
Παναγιώτα Καλογεροπούλου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
323 |
Διασυνδέοντας τις τέχνες με τη Γλώσσα και τη Λογοτεχνία στο Δημοτικό Σχολείο: ερευνητικά αποτελέσματα από τη συνεργασία εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων
|
Νικόλαος Γραίκος |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S11. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΓΛΩΣΣΑ 15:00
|
311
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
324 |
Είμαστε όλοι μας μαύρες γάτες
|
Ερμιόνη Γεωργουλάκη Τζαννέτου, Πηνελόπη Γρηγοριάδου, Εύα Κουρελιά, Λυδία Λευκοπούλου, Ελένη Μεντεκίδου, Ελένη Σάμπρη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S106. Θέατρο και διαφορετικότητα [εργαστήριο] 15:30
|
640
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
325 |
Το ταξίδι των προσφύγων
|
Ειρήνη Καρυώτη, Μαριλένα Ζαπουνίδη, Βαλένα Παπαδοπούλου, Φωτεινή Τσακίρη, Ευαγγελία Κίτση |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S48. Το ταξίδι των προσφύγων [εργαστήριο] 09:30
|
421
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
328 |
Το μαύρο θέατρο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Η σύμπραξη των τεχνών και τα οφέλη στη σύγχρονη τάξη
|
Γιάννης Κάππας |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
332 |
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη Θεατρική Αγωγή: παρουσίαση παραδειγμάτων μαθησιακών δραστηριοτήτων με δωρεάν εργαλεία δημιουργίας ψηφιακής αφήγησης στην τάξη
|
Μαρία-Αλεξάνδρα Κουμανάκου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S107. Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη Θεατρική Αγωγή 16:00
|
916
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
333 |
Commedia Dell’ Arte – Το θέατρο του φτωχού και του τρελού
|
Ιωάννα Δρούτσα, Άρια Κασαπάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S53. Η θεατρική τέχνη στο σχολείο [εργαστήρια] 12:00
|
628
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
334 |
Διερεύνηση των αντιλήψεων των παιδιών σχετικά με το ρόλο της τέχνης στον ελεύθερό τους χρόνο
|
Κωνσταντίνος Μαστροθανάσης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S12. ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 18:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
335 |
Καλές πρακτικές: « Ο κύκλος με την κιμωλία» του Μπέρτολτ Μπρεχτ , παράσταση της Α’ τάξης του 7ου ΓΕΛ Καλλιθέας
|
Παρασκευή Κοψιά |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S65. Η παράσταση στο σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
338 |
Εφαρμόζοντας τη δημοκρατία στο σχολείο μέσω του Θεάτρου του Καταπιεσμένου: Παράσταση Θεάτρου Φόρουμ
|
Νάγια Μποέμη & Φοιτήτριες ΤΘΣ: Κατερίνα Αγγελοπούλου, Ιωάννα Ιωάννου, Αριάδνη Κωνσταντακοπούλου, Ιωάννα Τσακίρη & μαθητές/ μαθήτριες από το 2ο ΓΕΛ Βριλησσίων |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S111. Δημοκρατία και θέατρο: εφαρμογές [εργαστήριο] 15:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
342 |
Από τον Παπαδιαμάντη στην τήλε-κοινωνία. Μία μείξη θεάτρου, χορού και δημιουργικής γραφής
|
Λεωνίδας Χριστοδουλίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S29. Ο ΧΟΡΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 12:00
|
Aula
|
Θέατρο
Χορός
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
343 |
Η αξιοποίηση των τεχνών για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας στο ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα»
|
Πανταζής Μητελούδης, Γιούλη Αλεξίου, |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
345 |
Σκηνική πράξη και μαθητική τάξη. Η διδασκαλία του Κονσταντίν Στανισλάφσκι ως εργαλείο για την εκπαίδευση
|
Μιχαέλα Αντωνίου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
347 |
ΙΕΠ: Αποτελεσματική ομιλία μπροστά στο κοινό
|
Κωστής Σφυρικίδης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S96. Υποκριτική τέχνη και σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
823
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
348 |
To θέατρο στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση: το ελληνικό παράδειγμα στο διεθνές πεδίο
|
Κλειώ Φανουράκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
349 |
Για ένα πουκάμισο γεμάτο….. θεατρική τέχνη, για μιαν Ελένη». Προσεγγίζοντας θεατρικά την Ου -τοπία της ευριπίδειας Ελένης
|
Καλλιόπη Σ. Καλποδήμου, Αγγελική Τσάκωνα |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S102. Θεατρική προσέγγιση του αρχαίου δράματος στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήριο] 15:30
|
823
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
351 |
Σχολικές παραστάσεις των ευριπίδειων δραμάτων κατά τον 19ο αιώνα
|
Έρη Γεωργακάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
353 |
Συμμετοχικές μορφές διδασκαλίας - Artful thinking
|
Δημήτριος Γρίβας |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S110. Διδασκαλία και συμμετοχή [εργαστήριο] 12:00
|
916
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
354 |
Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων με τίτλο: «Γνωριμία με το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό θέατρο».
|
Αθανασία Τσιοτινού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
357 |
Η συνέργεια των τεχνών στη δημιουργία σχολικής εορτής: απ’ το λευκό χαρτί στην παράσταση
|
Αλίκη Συμεωνάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
361 |
Η διδασκαλία του Θεάτρου στα Ελληνικά Πανεπιστήμια : Ανάλυση των μεθόδων εκπαίδευσης μέσω των Οδηγών Σπουδών και της πρακτικής εφαρμογής
|
Σταμάτης Γαργαλιάνος |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S25. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
365 |
Χαιρετισμός από την πρόεδρο του ΤΘΣ Φιλοσοφικής Σχολής ΕΚΠΑ / Η Θεατρική Αγωγή στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών: Χθες και σήμερα
|
Χρυσόθεμις Σταματοπούλου-Βασιλάκου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
368 |
Η σχολική παράσταση μέσα από τον θεατρολόγο
|
Ευανθία Στιβανάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S37. ΤΡΙΤΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ 11:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
369 |
Δημιουργική ανατρεπτική γραφή και θεατρική έκφραση 1
|
Άλκηστις Κοντογιάννη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
11 Oct
|
S44. Γραφή και θεατρική έκφραση 1 [εργαστήριο] 18:30
|
421
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
371 |
Εκπαιδεύοντας το κοινό στο αρχαίο δράμα: η καλλιτεχνική εκπαίδευση ως μέσο ενεργούς πολιτειότητας
|
Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
375 |
Το θέατρο και το σχολείο: τα πρώτα βήματα
|
Χαρά Μπακονικόλα - Γεωργοπούλου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S2. ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
380 |
«Τέχνη και Διδασκαλία: Διερευνώντας το πλαίσιο συνύπαρξης»
|
Κλεοπάτρα Μουρσελά, Φανή Μυρωνάκη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S12. ΣΥΝΕΡΓΙΕΣ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ 18:30
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
383 |
Χαιρετισμός από την Κοσμήτορα της Φιλοσοφικής Σχολής
|
Ελένη Καραμαλέγκου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
384 |
Δημιουργική ανατρεπτική γραφή και θεατρική έκφραση 2
|
Άλκηστις Κοντογιάννη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S47. Γραφή και θεατρική έκφραση 2 [εργαστήριο] 18:30
|
421
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
385 |
Χαιρετισμός από τη διευθύντρια του Ιδρύματος Αικατερίνης Λασκαρίδη
|
Καλή Παγουλάτου-Κυπαρίσση |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
387 |
''Οι Αποδώ και οι Αποκεί'': πρόταση εργασίας για μια διαπολιτισμική εκπαίδευση.
|
Αναστασία Γκιουζέλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S63. Το θέατρο στις κοινωνικές δομές αλληλεγγύης [εργαστήρια] 12:00
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
388 |
Χαιρετισμός από εκπρόσωπο του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
|
Νικόλαος Τσαφταρίδης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
389 |
Χαιρετισμός από τον Πρόεδρο του ΙΕΠ
|
Γεράσιμος Κουζέλης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
390 |
Χαιρετισμοί από τα Τμήματα Θεατρικών Σπουδών Πατρών και Ναυπλίου
|
Σταύρος Τσιτσιρίδης / Χρήστος Καρδαράς |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S1. ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑ 09:00
|
Aula
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |