Εργαστήριο: καλές πρακτικές

Διαθεσιμότητα: απομένουν λίγες θέσεις

Εμφάνιση
id 28
Τίτλος P for Poetry in the English Classroom
Ονοματεπώνυμο Μαρία Στάμου
Συνεδρία Τέχνη και διδασκαλία της ξένης γλώσσας [εργαστήριο] [ 16:00]
Αίθουσα 812
Ημερομηνία Friday, 12 Oct 2018
Περίληψη

Στόχοι του βιωματικού σεμιναρίου:

  1. Να παρουσιαστούνε καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις, σε σχέση με τη διδασκαλία της Ποίησης ως μορφής Τέχνης στην τάξη των αγγλικών ως ξένη γλώσσα & να δοθεί πλήθος διδακτικού υλικού & σχέδια μαθημάτων για μελλοντική χρήση.
  2. Να έρθουν οι καθηγητές/τριες της αγγλικής γλώσσας σε επαφή με τα διάφορα είδη ποίησης, όπως: multisensory poems, acrostic poems, diamond poems, haiku poems, list poems, recipe poems, limericks, shell poems, picture poems, narrative poems, poems from existing poems.
  3. Να δοθούν νέα διδακτικά εργαλεία στους εκπαιδευτικούς ΠΕ06 για να ενσωματώσουν την ποίηση στη διδασκαλία των αγγλικών (γραπτού & προφορικού λόγου, ακουστικών ικανοτήτων) με σκοπό να κινητοποιήσουν τους μαθητές, να τους δώσουν τα ερεθίσματα για αυτοέκφραση & να αποφύγουν τη μονοτονία στη διδασκαλία.
  4. Να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί αγγλικής σύγχρονους & αναγνωρισμένους Βρετανούς ποιητές, όπως η Carol Anne Duffy & o Benjamin Zephaniah (Ποίηση για εφήβους & παιδιά, αυθεντικό κι ελκυστικό υλικό για την τάξη των αγγλικών που χρησιμοποιείται ευρέως στα προγράμματα σπουδών της Μ. Βρετανίας).
  5. Να συνεργαστούν, να επικοινωνήσουν & να ανταλλάξουν απόψεις με τα άλλα μέλη του σεμιναρίου & τέλος να μπουν οι ίδιοι στη θέση του μαθητή & να συνθέσουν ένα δικό τους ποίημα.
  6. Να παρουσιαστούν δείγματα δουλειάς, δηλ. ποιήματα των μαθητών του Μουσικού Σχολείου Χανίων, τα οποία έγιναν με αφόρμηση Σχέδια Μαθημάτων που παρουσιάζονται κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου.
Βιογραφικό Σημείωμα

 Έχω βασικό πτυχίο στην Αγγλική Γλώσσα & Φιλολογία από το ΕΚΠΑ (1991). Συνέχισα τις σπουδές μου στη Μ. Βρετανία, όπου κατέκτησα ένα MA πάνω στη Γλωσσολογία & τη Διδασκαλία της Αγγλικής Γλώσσας (Leeds University, 1993). Διορίστηκα στη Δ/μια Εκπαίδευση, όπου και υπηρετώ από το 2000. Πιστεύω στη δια βίου μάθηση. Από το 2012 και έπειτα ασχολήθηκα με το Θέατρο σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο. Το 2012 αποφοίτησα από το μεταπτυχιακό πρόγραμμα του τμήματος φιλολογίας της Φιλοσοφικής Σχολής του Παν/μιου Κρήτης το σχετικό με την Ιστορία & Θεωρία του Θεάτρου & του Κιν/φου με βαθμό Άριστα. Το 2000 απέκτησα οργανική θέση στο Μουσικό Σχολείο Χανίων, όπου διδάσκω Αγγλικά & Θεατρική Αγωγή. Δραστηριοποιούμαι ιδιαίτερα πάνω στα Ευρωπαϊκά Προγράμματα κι έχω παρακολουθήσει πλείστες επιμορφώσεις στη Μ. Βρετανία ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ. (2008,  2010, 2012, 2013, 2015, 2017) στο πλαίσιο προγραμμάτων Comenius, Erasmus & Pestalozzi. Από το 2017 είμαι φοιτήτρια του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών της Φιλοσοφικής Σχολής Αθηνών μετά από κατατακτήριες εξετάσεις. Με ενδιαφέρει ιδιαίτερα το ζήτημα της Τέχνης ως διδακτικού μέσου και ως δημιουργία στο σχολείο. Στραμμένη προς αυτή την κατεύθυνση  έχω οργανώσει πλείστα πρότζεκτ που φιλοξενούνται στην ιστοσελίδα του σχολείου μου. Τέλος, το βιωματικό εργαστήριο με το οποίο αιτούμαι τη συμμετοχή μου στο Συνέδριο έχω ήδη συντονίσει σε ημερίδα οργανωμένη από τη σχ. σύμβουλο εκπαιδευτικών  ΠΕ06 περιφερειακής Δ/σης Κρήτης Σ. Πλάτσκου στις 20.2.17.

Διάρκεια 90'
Τέχνη Θέατρο