244 |
Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης σε παιδιά Δ' τάξης Δημοτικού Σχολείου
|
Αστέριος Τσιάρας, Έλενα Γεωργιάδου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
183 |
Η καμηλοπάρδαλη με τον κοντό λαιμό»: Οι μαθητές γίνονται συγγραφείς, εικονογραφούν και δραματοποιούν μια ιστορία για το σχολικό εκφοβισμό
|
Ευθυμία Σταυρογιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
141 |
Προσεγγίζοντας το ζήτημα της ενδοσχολικής βίας μέσα από θεατρικές δράσεις στο σχολείο
|
Τάνια Νεοφύτου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
13 |
«Η φιλία πάνω απ’ όλα»: Ένα παραμύθι για τον σχολικό εκφοβισμό
|
Ελευθερία Βούλγαρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
197 |
Το θέατρο ως όχημα Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας στο σχολείο
|
Ιωάννα Μενδρινού |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
114 |
Διερεύνηση πιθανής συσχέτισης των τεχνικών του Θεάτρου και του Δράματος με την Προαγωγή Ψυχικής Υγείας των μαθητών σε σχολικό περιβάλλον
|
Σοφία Τσαρούχη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |