2 |
Η παιδαγωγική αξιοποίηση της περιοδικής έκθεσης emotions.
|
Μαρία Τερέζα Γιακουμάτου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
49 |
«Graffiti school lab»
|
Αριστομένης Χατζήπαπας |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
113 |
Οι μαθητές ως διαμεσολαβητές μιας δια-σημειωτικής διαδικασίας: Μια περιήγηση στο χώρο της εννοιολογικής τέχνης
|
Χριστίνα Κάλφογλου, Σπύρος Πολυμέρης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
377 |
Πάλη σώμα με σώμα
|
Ανδρέας Ιωαννίδης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
378 |
Η διδασκαλία της Pop Art στο Λύκειο
|
Γιώργος Χαρβαλιάς |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
57 |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Γέρακα
|
Ερμιόνη Κοντογούλα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
70 |
Οι κατευθύνσεις της εικαστικής μάθησης στα Καλλιτεχνικά σχολεία στην σύγχρονη εποχή
|
Μαρία Λέτσιου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
135 |
Η Τέχνη στα Καλλιτεχνικά Σχολεία . Ένα σχολείο και ένα πρόγραμμα σπουδών με σημαντικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
|
Μαρία Φραγκή |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
188 |
Καλλιτεχνικό σχολείο Γέρακα...Η ποίηση μέσα από θεατρικές τεχνικές
|
Χριστιάννα Γεωργιάδου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
217 |
Καλλιτεχνικό Σχολείο Θεσσαλονίκης. 11 χρόνια μετά.
|
Δήμητρα Μήττα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S6. ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 15:30
|
313
|
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
52 |
“Stepping into Other People’s Shoes”: Ιστορική ενσυναίσθηση και θέατρο.
|
Τάσος Αγγελόπουλος |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
75 |
Το θεατρικό έργο ως ιστορική πηγή για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. Μία μεθοδολογική προσέγγιση.
|
Έλενα Σταματοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
167 |
Θέατρο τεκμηρίωσης: μια εναλλακτική πρόταση για τη διδασκαλία της Ιστορίας
|
Αναστασία Μερκούρη, Φλωρεντία Πίκουλα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
260 |
Ιλιάδα: σύμπραξη θεατρολόγου και φιλολόγου για τη διδασκαλία της μέσω θεατρικών τεχνικών.
|
Ελένη Χατζηγεωργίου, Νικολέττα Μαρκοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
317 |
Προσεγγίζοντας τον Ηρόδοτο μέσα από θεατρικές τεχνικές. (Τα μαθήματα της Ιστορίας και της αρχαίας ελληνικής γλώσσας από μετάφραση στην Α γυμνασίου).
|
Μαρία Βλάχου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S10. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ 16:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
7 |
Δοχεία δυνητικά συγκοινωνούντα: Η διδακτική της ιστορίας της τέχνης και το αντίστοιχο μάθημα στο ελληνικό σχολείο
|
Αθηνά Εξάρχου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S14. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
48 |
Το Αναλυτικό Πρόγραμμα Σπουδών για το μάθημα της Ιστορία της Τέχνης στα Καλλιτεχνικά Γυμνάσια
|
Ζωή Γοδόση, Κώστας Κασβίκης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S14. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
67 |
Η διδασκαλία της Ιστορίας και της Θεωρίας της τέχνης στο ελληνικό σχολείο
|
Ελένη Δροσοφορίδου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S14. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
178 |
Προτάσεις διδασκαλίας της Ιστορίας της Τέχνης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
|
Βασιλική Γεωργουλάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S14. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
311 |
Η διδασκαλία της Αρχαιολογίας και της Ιστορίας της Τέχνης στο Λύκειο του 21ου αιώνα: δυνατότητες, δυσκολίες και προοπτικές
|
Κατερίνα Τζαβελοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S14. Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ της ΙΣΤΟΡΙΑΣ της ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
32 |
Διδάσκοντας για την Επανάσταση του 1821 μέσα από έργα του Π. Ζωγράφου και του Θεόφιλου
|
Χαράλαμπος Μηνάογλου, Κωνσταντίνα Κωνσταντινίδη, Ειρήνη Γούτσια |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
56 |
Η τέχνη της ζωγραφικής ως διδακτικό μέσο στην ιστορία: Ολλανδική ζωγραφική-Ουμανισμός και πορτραίτα με μυθολογική μεταμφίεση.
|
Νίκος Αθ. Στάμος |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
72 |
Πρόταση για την αξιοποίηση έργου τέχνης ως εποπτικού υλικού κατά τη διδασκαλία της σχολικής Ιστορίας.
|
Ευαγγελία Ψυχογυιού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
297 |
Τέχνη και δημόσια ιστορία. Εικαστική δημιουργία και ελληνικές εθνικές επέτειοι.
|
Σπυριδούλα Πυρπύλη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
329 |
Διδάσκοντας ιστορία μέσω της τέχνης. Το παράδειγμα της Guernica (1937) του Pablo Picasso
|
Κωνσταντίνος Αργιανάς |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
6 |
Αναπτύσσοντας προσδοκίες και κίνητρα στην Ειδική Αγωγή μέσα από το Θέατρο: η χριστουγεννιάτικη γιορτή του ΕΕΕΕΚ Κορδελιού
|
Χριστιάνα Μόσχου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
117 |
Μουσικά ενταξιακά παιχνίδια και συμβουλευτική στο σχολείο. Μελέτη περίπτωσης.
|
Ασπασία Φραγκούλη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
291 |
Πρακτικές θεάτρου στο Ειδικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά. Από το θεωρητικό πλαίσιο στην πράξη: Συγκλίσεις-Αποκλίσεις
|
Ελένη Πετρίτση |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
294 |
Ειδική Αγωγή και Κινηματογραφική Παιδεία: Δημιουργώντας μία ταινία μικρού μήκους
|
Μαρία Κανούτα, Κυριακή Τσιτσιπά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
300 |
Η Τέχνη στα σχολεία ειδικής αγωγής: ένα παράδειγμα εφαρμογής στην Πολυτεχνική τάξη του 4ου ειδικού δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης
|
Νικόλαος Ράπτης, Σουλτάνα Ξένου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
19 |
Ευ δημιουργείν: έρευνα δράσης – μελέτη περίπτωσης
|
Βασιλική Πετρά |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S27. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
196 |
Αντιλήψεις και εμπειρίες εκπαιδευτικών για την Εικαστική Εκπαίδευση
|
Αναστασία Φακίδου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S27. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
256 |
Ο Σουρεαλισμός μέσα από το βλέμμα και την οπτική των μαθητών της ΣΤ΄ Δημοτικού
|
Ελένη Τσίρη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S27. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
363 |
Κεραμική στην εκπαίδευση- ένας ανεξερεύνητος θησαυρός
|
Ισμήνη Σακελλαριάδη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S27. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
366 |
Η προσφορά των εικαστικών τεχνών στο δημοτικό σχολείο: Το μαγικό ταξίδι στον κόσμο της Τέχνης από τους μαθητές του 7ου Δ.Σ. Γλυφάδας.
|
Ανδριανή Αμπάβη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S27. ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
155 |
O Καραγκιόζης στην Όπερα: Εκπαιδευτικό project βιωματικής προσέγγισης με στόχο τη γνωριμία με την όπερα, μέσω του θεάτρου σκιών
|
Ευγενία Γιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
257 |
«Ε, ρε γλέντια!»: Πρόταση αυτόνομης διδασκαλίας του ελληνικού Θεάτρου Σκιών σε σχολικό πλαίσιο.
|
Γρηγόρης Γαλάνης, Παναγιώτα Κωνσταντινάκου, Πέτρος Φραντζέσκος |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
262 |
Η θεατρική κούκλα στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Το παράδειγμα της Α΄ τάξης του ολοήμερου του 26ου & 29ου Δημοτικού Σχολείου Αχαρνών.
|
Παρασκευή Γιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
280 |
’Το Κουκλοθέατρο ως διαμεσολαβητικό εργαλείο μάθησης και επικοινωνίας στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση’’
|
Χρυσάνθη Κουτρομάνου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S28. ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
13 |
«Η φιλία πάνω απ’ όλα»: Ένα παραμύθι για τον σχολικό εκφοβισμό
|
Ελευθερία Βούλγαρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
114 |
Διερεύνηση πιθανής συσχέτισης των τεχνικών του Θεάτρου και του Δράματος με την Προαγωγή Ψυχικής Υγείας των μαθητών σε σχολικό περιβάλλον
|
Σοφία Τσαρούχη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
141 |
Προσεγγίζοντας το ζήτημα της ενδοσχολικής βίας μέσα από θεατρικές δράσεις στο σχολείο
|
Τάνια Νεοφύτου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
183 |
Η καμηλοπάρδαλη με τον κοντό λαιμό»: Οι μαθητές γίνονται συγγραφείς, εικονογραφούν και δραματοποιούν μια ιστορία για το σχολικό εκφοβισμό
|
Ευθυμία Σταυρογιαννοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
197 |
Το θέατρο ως όχημα Αγωγής και Προαγωγής της Υγείας στο σχολείο
|
Ιωάννα Μενδρινού |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
244 |
Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο καλλιέργειας της συναισθηματικής νοημοσύνης σε παιδιά Δ' τάξης Δημοτικού Σχολείου
|
Αστέριος Τσιάρας, Έλενα Γεωργιάδου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S36. ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ 15:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
123 |
Μαθαίνοντας Ιστορία μέσα στη σκοτεινή σχολική αίθουσα – Όμιλος «Κινηματογράφος και Ιστορία» στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθηνών
|
Χάιδω Καλλιτσάκη, Ελένη Ξανθάκου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S39. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 18:30
|
313
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
162 |
Η φωτογραφία ως μέσο διδασκαλίας της Ιστορίας στην Γ΄ Γυμνασίου (Τοπική Ιστορία – Προφορική Ιστορία)
|
Κατερίνα Αλεξιάδη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S39. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 18:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
163 |
Η διδασκαλία της ιστορίας και της πρακτικής του κινηματογράφου στο ελληνικό σχολείο: πραγματικότητα και προοπτικές.
|
Νίκος Τσαγκαράκης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S39. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 18:30
|
313
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
271 |
Ο κινηματογράφος ως μέσο δημιουργικής διδασκαλίας της Ιστορίας. Εικόνες από το Μεσοπόλεμο στην ταινία «Κοινωνική Σαπίλα».
|
Χριστίνα Χρονοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S39. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ 18:30
|
313
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |