291 |
Πρακτικές θεάτρου στο Ειδικό Σχολείο Αυτιστικών Πειραιά. Από το θεωρητικό πλαίσιο στην πράξη: Συγκλίσεις-Αποκλίσεις
|
Ελένη Πετρίτση |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
6 |
Αναπτύσσοντας προσδοκίες και κίνητρα στην Ειδική Αγωγή μέσα από το Θέατρο: η χριστουγεννιάτικη γιορτή του ΕΕΕΕΚ Κορδελιού
|
Χριστιάνα Μόσχου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
300 |
Η Τέχνη στα σχολεία ειδικής αγωγής: ένα παράδειγμα εφαρμογής στην Πολυτεχνική τάξη του 4ου ειδικού δημοτικού σχολείου Θεσσαλονίκης
|
Νικόλαος Ράπτης, Σουλτάνα Ξένου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
117 |
Μουσικά ενταξιακά παιχνίδια και συμβουλευτική στο σχολείο. Μελέτη περίπτωσης.
|
Ασπασία Φραγκούλη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
294 |
Ειδική Αγωγή και Κινηματογραφική Παιδεία: Δημιουργώντας μία ταινία μικρού μήκους
|
Μαρία Κανούτα, Κυριακή Τσιτσιπά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S26. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 12:00
|
313
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |