297 |
Τέχνη και δημόσια ιστορία. Εικαστική δημιουργία και ελληνικές εθνικές επέτειοι.
|
Σπυριδούλα Πυρπύλη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
329 |
Διδάσκοντας ιστορία μέσω της τέχνης. Το παράδειγμα της Guernica (1937) του Pablo Picasso
|
Κωνσταντίνος Αργιανάς |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
56 |
Η τέχνη της ζωγραφικής ως διδακτικό μέσο στην ιστορία: Ολλανδική ζωγραφική-Ουμανισμός και πορτραίτα με μυθολογική μεταμφίεση.
|
Νίκος Αθ. Στάμος |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
32 |
Διδάσκοντας για την Επανάσταση του 1821 μέσα από έργα του Π. Ζωγράφου και του Θεόφιλου
|
Χαράλαμπος Μηνάογλου, Κωνσταντίνα Κωνσταντινίδη, Ειρήνη Γούτσια |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
72 |
Πρόταση για την αξιοποίηση έργου τέχνης ως εποπτικού υλικού κατά τη διδασκαλία της σχολικής Ιστορίας.
|
Ευαγγελία Ψυχογυιού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S17. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |