377 |
Πάλη σώμα με σώμα
|
Ανδρέας Ιωαννίδης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
378 |
Η διδασκαλία της Pop Art στο Λύκειο
|
Γιώργος Χαρβαλιάς |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
113 |
Οι μαθητές ως διαμεσολαβητές μιας δια-σημειωτικής διαδικασίας: Μια περιήγηση στο χώρο της εννοιολογικής τέχνης
|
Χριστίνα Κάλφογλου, Σπύρος Πολυμέρης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
2 |
Η παιδαγωγική αξιοποίηση της περιοδικής έκθεσης emotions.
|
Μαρία Τερέζα Γιακουμάτου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
49 |
«Graffiti school lab»
|
Αριστομένης Χατζήπαπας |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S3. ΤΑ ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
313
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |