Εργαστήριο: καλές πρακτικές

Διαθεσιμότητα: απομένουν λίγες θέσεις

Εμφάνιση
id 198
Τίτλος Επιστημονικό Θέατρο, Το παράδειγμα της ενσώματης μάθησης
Ονοματεπώνυμο Αθανάσιος Σπανιάς
Συνεδρία Νέες διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] [ 15:30]
Αίθουσα 638
Ημερομηνία Saturday, 13 Oct 2018
Περίληψη

Η χρήση της Θεατρικής πράξης στις Φυσικές Επιστήμες ενεργοποιεί τη διάδραση  όλων των γνωστικών πεδίων, επιτυγχάνοντας μια ολιστική διαδικασία μάθησης μέσα από ένα STEAM περιβάλλον. Με τη διερευνητική μέθοδο οι μαθητές επιτυγχάνουν μεγαλύτερο βαθμό κατανόησης και ενσωμάτωσης επιστημονικών εννοιών, μεταμορφώνοντας τις επιστημονικές έννοιες μέσω της Τέχνης. Μέσα από την έρευνα κατανοούν επίσης το γενικότερο κοινωνικό και επιστημονικό περιβάλλον όπου αναπτύχθηκαν οι επιστημονικές ανακαλύψεις. Η θεατρική πράξη εν τέλει μέσα από τη επιστημονική προσέγγιση ανοίγει νέους δρόμους με πολλαπλούς τρόπους σε όλα τα γνωστικά επίπεδα

 

Λέξεις κλειδιά: Φυσικές Επιστήμες, Τέχνη, Θέατρο, διεπιστημονική προσέγγιση, Δημιουργικότητα, Ενσώματη μάθηση, Διερευνητική μάθηση, STEAM

Βιογραφικό Σημείωμα
  • Ο Θανάσης Σπανιάς έχει γεννηθεί το 1968 και έχει τελειώσει το Φυσικό τμήμα του Πανεπιστημίου Κρήτης. Διορίστηκε στο δημόσιο το 2008 και υπηρετεί στο 7ο Γυμνάσιο Τρικάλων, παράλληλα είναι συνεργάτης του τοπικού ΕΚΦΕ.
  • Με το 7ο Γυμνάσιο έχει συμμετάσχει και διακριθεί στο πρόγραμμα «Μαθαίνοντας Επιστήμη μέσα από το Θέατρο».
  • Εισήγηση «Φυσικές Επιστήμες και Θέατρο» στο Πανελλήνιο Συνέδριο «Τέχνη και εκπαίδευση, αισθητική της καθημερινότητας, εκπαιδευτικοί και μαθητές: Βίοι παράλληλοι με κοινούς στόχους» Λάρισα, Μάιος 2018
  • Ασχολείται επίσης με την καλλιτεχνική φωτογραφία από το 1988 και έχει διακριθεί σε πολλούς Πανελλήνιους και Διεθνής διαγωνισμούς.
  • Έχει δημιουργήσει τη Φωτογραφική Ομάδα του Πανεπιστημίου Κρήτης (1989) και τη Φωτογραφική Ομάδα Τρικάλων (2010).
Διάρκεια 45'
Τέχνη Θέατρο