Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις
id | 95 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Τίτλος | Δε φοβάμαι εγώ διόλου το σχολειό! | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ονοματεπώνυμο | Ευσταθία Μαυροειδή | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Συνεδρία | Παιδαγωγική κινήτρων και τέχνες [εργαστήριο] [ 15:30] | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Αίθουσα | 741 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Ημερομηνία | Saturday, 13 Oct 2018 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Περίληψη | ΟΜΑΔΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ : Το πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης και όλων των ειδικοτήτων . ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: Ο θεματικός άξονας του εργαστηρίου γύρω από τον οποίο θα παρουσιαστούν οι δράσεις που περιγράφονται παρακάτω ορίζει την τέχνη ως διδακτικό μέσο: θέατρο, μουσική και εικαστικά χρησιμοποιούνται ως εργαλεία για δημιουργική διδασκαλία στα μαθήματα γενικής παιδείας. ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: Η μεθοδολογία στηρίζεται στη θεωρία κινήτρων της μάθησης τεσσάρων σταδίων του Keller, (Προσοχή, Συνάφεια, Εμπιστοσύνη, Ικανοποίηση) και πως αυτά ενισχύουν τις μεταγνωστικές ικανότητες των μαθητών . Όλες οι δραστηριότητες έχουν παιγνιώδη χαρακτήρα και με την κατάλληλη προσαρμογή απευθύνονται σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης. Οι δράσεις που θα παρουσιαστούν αφορούν όλα τα στάδια της θεωρίας του Keller και ιδιαιτέρως αυτό της Ικανοποίησης. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: Σκοπός του εργαστηρίου είναι η ανάδειξη πρακτικών, τεχνικών και μεθόδων για την «ενίσχυση» των μεταγνωστικών δεξιοτήτων. ΥΛΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: Πρόκειται για πέντε καινοτόμα διδακτικά σενάρια προσέγγισης γνωστικών αντικειμένων του μαθήματος των Φυσικών Επιστημών, της Μελέτης Περιβάλλοντος και της Ιστορίας (συγκεκριμένα της τοπικής Ιστορίας). Στη διαμόρφωση των εκπαιδευτικών σεναρίων εμπλέκονται όλα τα υπόλοιπα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος του Δημοτικού σχολείου εκτός των ξένων γλωσσών. ΜΟΡΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ: στους συμμετέχοντες δόθηκε η ευκαιρία να ακολουθήσουν τη πορεία των τεσσάρων σταδίων της θεωρίας των κινήτρων του Keller όπως ακριβώς τη βίωσαν και οι μαθητές που πήραν μέρος στα προγράμματα που θα παρουσιαστούν. Αρχικά «δούλεψαν» πάνω σε απλές δραστηριότητες για να αποκτήσουν «οικειότητα» με τα γνωστικά αντικείμενα και στη συνέχεια «παρήγαγαν» θεατρικό κείμενο και συνέκριναν με αυτό των μαθητών μου. Στη συνέχεια παρακολούθησαν τη μέθοδο επιλογής γνωστικών στοιχείων για τη γραφή τραγουδιού που στόχο έχει την ενίσχυση των μεταγνωστικών δεξιοτήτων. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Διάρκεια | 90' | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Τέχνη | Μουσική Θέατρο Εικαστικά | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Βιογραφικό Σημείωμα | Εκπαίδευση και Σπουδές
Ξένες Γλώσσες Ξένη Γλώσσα 1 : Proficiency in English Ξένη Γλώσσα 2 : Conoscenza della lingua Italiana (Abanzato Senior) Επαγγελματική Εμπειρία
Δημοσιεύσεις
|