220 |
Οι μαθητές διδάσκουν Λογοτεχνία αξιοποιώντας την Τέχνη και δημιουργώντας Τέχνη
|
Βασιλική Βαρτζιώτη, Σταύρος Μουστόγιαννης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S68. Πειραματικές διδασκαλίες τέχνης στην Ειδική και την Γενική Αγωγή 16:00
|
741
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
290 |
Μύθος, Μουσική και Animation: θεωρία και διαδραστικοί πειραματισμοί στην Ειδική αγωγή και εκπαίδευση
|
Ματίνα Βενετιάδου, Ιωάννα Γαλλή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S68. Πειραματικές διδασκαλίες τέχνης στην Ειδική και την Γενική Αγωγή 16:00
|
741
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
43 |
Οδύσσεια: Πολυμήχανοι εν δράσει
|
Δήμητρα Λούπη, Φρόσω Ζαγοραίου |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
11 Oct
|
S69. Οδύσσεια: Πολυμήχανοι εν δράσει [εργαστήριο] 18:30
|
741
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
55 |
Η μουσική αφηγείται ιστορίες δια μέσω του σώματος: Από την ενεργητική μουσική ακρόαση στη σκηνή
|
Παρασκευή Τεκτονίδου |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S70. Από την ενεργητική μουσική ακρόαση στη σκηνή. [εργαστήριο] 12:00
|
741
|
Μουσική
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
266 |
Εκφράζομαι μέσα από τις τέχνες στο Δημοτικό Σχολείο με αφορμή τις “Τέσσερις Εποχές” του Βιβάλντι
|
Χρυσή Παρπαρά |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S71. Μουσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 16:00
|
741
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
278 |
Ζωγραφίζω με νότες, λέξεις και χορό
|
Αντιγόνη Ζάχαρη |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
12 Oct
|
S72. Κίνηση, λόγος, μουσική, εικαστικά [εργαστήριο] 18:30
|
741
|
Μουσική
Χορός
Εικαστικά
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
269 |
Παράδειγμα συνέργειας Θεάτρου και Μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Χορωδιακό τραγούδι και συλλογική θεατρική εκφραστική με όχημα τους Όρνιθες του Μ. Χατζιδάκι
|
Θεόδωρος Κόρακας, Ίλια Λακίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S74. Συνέργειες θεάτρου και μουσικής [εργαστήριο] 12:00
|
741
|
Μουσική
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
95 |
Δε φοβάμαι εγώ διόλου το σχολειό!
|
Ευσταθία Μαυροειδή |
Εργαστήριο: βιωματικές δράσεις |
13 Oct
|
S75. Παιδαγωγική κινήτρων και τέχνες [εργαστήριο] 15:30
|
741
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
235 |
Τα παιχνίδια ρόλων – σημαντικό εργαλείο για την αυτονομία, την αυτενέργεια και την παραγωγή λόγου στην τάξη
|
Χρυσάννα Διαμαντή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S104. Θεατρικό παιχνίδι και παραγωγή λόγου [εργαστήριο] 09:30
|
741
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |