Αίθουσα

Εμφάνιση
Όνομα 312
Περιγραφή

Αμφιθέατρο του 3ου ορόφου. Βρίσκεται στο πίσω μέρος του αμφ. 204. Πρόσβαση από τον διάδρομο στα δεξιά της κεντρικής εισόδου της Aula.

Είδος Αμφιθέατρο
Public wi-fi access full
Χάρτες - πρόσβαση
id Τίτλος Ονοματεπώνυμο Τύπος Date Συνεδρία Room Τέχνη Διάρκεια Θέσεις
18 Αξιοποιώντας τη ζωγραφική στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Διδακτικές εφαρμογές. Στέλλα Νάκη Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Εικαστικά 20' Εμφάνιση
149 Με τη Γλώσσα του Θεάτρου: Η ένταξη της τέχνης του θεάτρου στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο Μαρία Λιανέρη Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
156 Διδάσκοντας Λογοτεχνία μέσα από το θέατρο/δράμα Βάια Καραμπάτσα Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
246 Όταν οι τέχνες συγκατοικούν στην τάξη: Graphic novels και λογοτεχνική εκπαίδευση στο Λύκειο Βαρβάρα Ρούσσου Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Εικαστικά 20' Εμφάνιση
263 Δραματοποιώντας το ποίημα "Ο Κρητικός" του Διονυσίου Σολωμού με μια εφηβική θεατρική ομάδα Αλέξανδρος Λυκούρας Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
343 Η αξιοποίηση των τεχνών για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας στο ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα» Πανταζής Μητελούδης, Γιούλη Αλεξίου, Εισήγηση 13 Oct S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
64 Αξιοποίηση και εφαρμογή θεατρικών τεχνικών στις Βάκχες του Ευριπίδη για εκπαιδευτικούς σκοπούς Φοίβος-Ιωάννης Μαρκαντώνης Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
94 Ο Αισχύλος ως παιδαγωγός: Η συμπεριφορά απέναντι στον «ξένο» μέσα από τις Ικέτιδες και τους Πέρσες Τριαντάφυλλος Σιδερίδης Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
179 Αναπαραστατικές μεταμορφώσεις ομηρικών σκηνών. Η αξιοποίησή τους στη διδακτική πρακτική Παναγιώτης Πυρπυρής, Ιωάννα Δεκατρή Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Εικαστικά 20' Εμφάνιση
228 Το Αρχαίο Δράμα ως εργαλείο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση των Ορνίθων. Αρετή Φρεμεντίτη Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
281 Βιωματική διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (ετυμολογία και δράμα) Ελιάνα Περηφάνου Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
299 Διδάσκοντας την Ιλιάδα μέσω του θεάτρου Κατερίνα Καρρά Εισήγηση 13 Oct S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
128 Τεκμηρίωση και ανατροφοδότηση, μια προσπάθεια για νέα προσέγγιση των εργαλείων του εκπαιδευτικού καλλιτεχνικών μαθημάτων Άννα Τσίχλη Μπουασσοννά Εισήγηση 13 Oct S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
133 Ο κήπος της Εδέμ». Τελετουργικές θεατρικές τεχνικές και αυτοβιογραφικές τεχνικές performance για τη δημιουργία μιας διαπολιτισμικής παράστασης από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μαρίνα Μέργου Εισήγηση 13 Oct S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
205 Η χρήση των δραματικών συμβάσεων στη διδακτική του εκπαιδευτικού δράματος Παναγιώτης Παπαναστασίου Εισήγηση 13 Oct S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση
226 Η τέχνη στο σχολείο: το παράδειγμα του θεατρικού συγγραφέως και εκπαιδευτικού Βασίλειου Κατσικονούρη Ιφιγένεια Καφετζοπούλου Εισήγηση 13 Oct S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00 312 Θέατρο 20' Εμφάνιση