18 |
Αξιοποιώντας τη ζωγραφική στη διδασκαλία της Λογοτεχνίας: Διδακτικές εφαρμογές.
|
Στέλλα Νάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
149 |
Με τη Γλώσσα του Θεάτρου: Η ένταξη της τέχνης του θεάτρου στη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας στο Λύκειο
|
Μαρία Λιανέρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
156 |
Διδάσκοντας Λογοτεχνία μέσα από το θέατρο/δράμα
|
Βάια Καραμπάτσα |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
246 |
Όταν οι τέχνες συγκατοικούν στην τάξη: Graphic novels και λογοτεχνική εκπαίδευση στο Λύκειο
|
Βαρβάρα Ρούσσου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
263 |
Δραματοποιώντας το ποίημα "Ο Κρητικός" του Διονυσίου Σολωμού με μια εφηβική θεατρική ομάδα
|
Αλέξανδρος Λυκούρας |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
343 |
Η αξιοποίηση των τεχνών για τη διδασκαλία της Νεοελληνικής Γλώσσας και της Λογοτεχνίας στο ψηφιακό έργο «Πολύτροπη Γλώσσα»
|
Πανταζής Μητελούδης, Γιούλη Αλεξίου, |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S13. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ 15:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
64 |
Αξιοποίηση και εφαρμογή θεατρικών τεχνικών στις Βάκχες του Ευριπίδη για εκπαιδευτικούς σκοπούς
|
Φοίβος-Ιωάννης Μαρκαντώνης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
94 |
Ο Αισχύλος ως παιδαγωγός: Η συμπεριφορά απέναντι στον «ξένο» μέσα από τις Ικέτιδες και τους Πέρσες
|
Τριαντάφυλλος Σιδερίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
179 |
Αναπαραστατικές μεταμορφώσεις ομηρικών σκηνών. Η αξιοποίησή τους στη διδακτική πρακτική
|
Παναγιώτης Πυρπυρής, Ιωάννα Δεκατρή |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
228 |
Το Αρχαίο Δράμα ως εργαλείο μάθησης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση των Ορνίθων.
|
Αρετή Φρεμεντίτη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
281 |
Βιωματική διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματείας (ετυμολογία και δράμα)
|
Ελιάνα Περηφάνου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
299 |
Διδάσκοντας την Ιλιάδα μέσω του θεάτρου
|
Κατερίνα Καρρά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S21. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 09:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
128 |
Τεκμηρίωση και ανατροφοδότηση, μια προσπάθεια για νέα προσέγγιση των εργαλείων του εκπαιδευτικού καλλιτεχνικών μαθημάτων
|
Άννα Τσίχλη Μπουασσοννά |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
133 |
Ο κήπος της Εδέμ». Τελετουργικές θεατρικές τεχνικές και αυτοβιογραφικές τεχνικές performance για τη δημιουργία μιας διαπολιτισμικής παράστασης από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
|
Μαρίνα Μέργου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
205 |
Η χρήση των δραματικών συμβάσεων στη διδακτική του εκπαιδευτικού δράματος
|
Παναγιώτης Παπαναστασίου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
226 |
Η τέχνη στο σχολείο: το παράδειγμα του θεατρικού συγγραφέως και εκπαιδευτικού Βασίλειου Κατσικονούρη
|
Ιφιγένεια Καφετζοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S38. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ: ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ 12:00
|
312
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |