| 243 |
Η ψηφιακή παρτιτούρα ως μέσο για την καλλιέργεια της δημιουργικότητας κατά την διδασκαλία μουσικών συνόλων σε μουσικά σχολεία
|
Τάσος Κολυδάς |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
1
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
| 277 |
Η διεπιστημονικότητα ως προϋπόθεση για την καλλιτεχνική ανάπτυξη των μαθητών: παραδείγματα παραστάσεων μέσα από Πολιτιστικά Προγράμματα του Μουσικού Σχολείου Ρόδου
|
Ανθούλα Κολιάδη-Τηλιακού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
1
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
| 79 |
Καλλιτεχνική ή επαγγελματική εκπαίδευση; Αντιλήψεις μαθητών δύο Μουσικών Σχολείων
|
Αντώνης Βερβέρης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
1
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
| 354 |
Υλοποίηση πολιτιστικού προγράμματος στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων με τίτλο: «Γνωριμία με το αρχαίο ελληνικό και ρωμαϊκό θέατρο».
|
Αθανασία Τσιοτινού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
1
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
| 339 |
Η τέχνη της Ψαλτικής στο ελληνικό σχολείο, γόνιμοι προβληματισμοί, προτάσεις και διαφαινόμενες προοπτικές
|
Χρυσοβαλάντης Ιωαννίδης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S7. ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ 18:30
|
1
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |