224 |
Η τέχνη στην υπηρεσία του λόγου και στη διαμόρφωση ενεργών πολιτών
|
Σταυρούλα Μαυρομματίδου, Ανέστης Μαυροματίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
23 |
Η ιστορία του «Γκέι Κλόουν», ή, πώς διδάσκεται η Δημοκρατία στο Σχολείο.
|
Γιώργος Σαμπατακάκης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
223 |
Κριτήρια επιλογής θεατρικής παράστασης για μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
|
Μαρία Δημάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
275 |
O μαθητής- θεατής: μνημονικά ίχνη και θεατρική επικοινωνία
|
Αλεξία Παπακώστα, Ιωάννα Μπλούτη, Αφροδίτη Ανδρέου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S33. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
311
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |