265 |
Η πολυαισθητηριακή μουσική διδασκαλία-μάθηση στη σχολική μουσική εκπαίδευση
|
Γιάννης Μυγδάνης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S4. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
314 |
Μετασχηματίζοντας τη Μουσική Μάθηση ως «διαδικασία» και έξωθεν μαρτυρία: Σκιώδης παρουσία ή πολιτιστικός συνομιλητής;
|
Μαρία Αργυρίου, Γεώργιος Σιτώτης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S4. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
330 |
"Fäk the art"
|
Κωνσταντίνος Δροσουλάκης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S4. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
364 |
«Xορεύοντας ένα μέτρο μπλουζ με ... την ακρίβεια του τόνου και τον λόγο του σκοπού»: Προβλήματα μουσικοθεατρικής ορολογίας και ακριβολογίας στην εκπαίδευση
|
Μηνάς Ι. Αλεξιάδης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S4. Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
38 |
Καταξίωση και απαξίωση του θεάτρου στο ελληνικό σχολείο.
|
Βάιος Καμινιώτης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
46 |
Η θεατρική παράσταση είναι … «σχολείο» στο σχολείο.
|
Μαρία Παναγιωτοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
140 |
Ανεβάζοντας μια θεατρική παράσταση: Το μοντέλο των 6Π
|
Σοφία Καραγιάννη, Μάρω Λιάτσου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
264 |
Η θεατρική παράσταση ως μέσο αισθητικής καλλιέργειας και κοινωνικής αφύπνισης στο χώρο του σχολείου.
|
Κωνσταντίνα Σοφιάδου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
357 |
Η συνέργεια των τεχνών στη δημιουργία σχολικής εορτής: απ’ το λευκό χαρτί στην παράσταση
|
Αλίκη Συμεωνάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S9. ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΗΜΕΡΑ 18:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
98 |
Η αξιοποίηση της μουσικής και θεατρικής τέχνης ως μέσο προσωπικής αφύπνισης και δημιουργικής έκφρασης. Πρόταση – δράση σε τάξη με παιδιά Ρομά
|
Μαρία Βαφειάδου, Ευφροσύνη Γρίμπιλα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
170 |
Η σημασία της Κριτικής Παιδαγωγικής του P. Freire καθώς και των συνεργατικών μοντέλων εκπαίδευσης στη σύγχρονη πολυπολιτισμική Ελλάδα της οικονομικής κρίσης
|
Αντώνης Τσίλλερ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
186 |
Οι συνεργατικές δράσεις δύο σχολικών μονάδων, του Δημοτικού σχολείου Προσφύγων Μαλακάσας και του 2ου Δημοτικού σχολείου Αγ. Στεφάνου.
|
Σοφία Κυριακού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
210 |
Οι καλές τέχνες ως εργαλείο εισαγωγής και ασφαλούς μετάβασης νηπίων προσφύγων στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
Κωνσταντίνος Καλέμης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
249 |
Εικαστικές, θεατρικές και μουσικές εναλλαγές της Μεσογείου: Μια διεπιστημονική, διαθεματική πρόταση με διαπολιτισμικές διαστάσεις
|
Γεωργία- Μαρία Τσερπέ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
306 |
Η διδασκαλία της αραβικής μουσικής στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής μουσικής εκπαίδευσης
|
Μέμα Παπανδρίκου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
58 |
Η παρουσία της τέχνης του κωμικού στο Θέατρο στην Εκπαίδευση
|
Ελένη Αλεφαντινού |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
100 |
Μεθοδολογικοποιώντας την αφήγηση: το Θέατρο του Πραγματικού στο σύγχρονο σχολείο.
|
Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
253 |
Σχολείο και Τέχνη σε διαλεκτική σχέση, το παράδειγμα της Commedia dell’ arte
|
Ελπίδα Νούσα, Ελένη Καδά |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
320 |
Η παιδαγωγική αξία της προσωπικής εξιστόρησης στην εποχή των selfies. Η Θεατρική Προσωπογραφία
|
Παναγιώτα Καλογεροπούλου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
328 |
Το μαύρο θέατρο στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση: Η σύμπραξη των τεχνών και τα οφέλη στη σύγχρονη τάξη
|
Γιάννης Κάππας |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
345 |
Σκηνική πράξη και μαθητική τάξη. Η διδασκαλία του Κονσταντίν Στανισλάφσκι ως εργαλείο για την εκπαίδευση
|
Μιχαέλα Αντωνίου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S19. Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ 18:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
21 |
Η τέχνη του θεάτρου στο χώρο της προσχολικής εκπαίδευσης. Η λειτουργία του τριπτύχου: νήπιο- παιδαγωγός/θεατρολόγος- γονέας ( για το θεματικό άξονα η τέχνη ως εξωδιδακτική δραστηριότητα)
|
Μαρία Κορωνέλλου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
62 |
Εκπαίδευση Νηπιαγωγών στο διεπιστημονικό πλαίσιο: Θεατρική Έκφραση – Διδακτική της Φυσικής. Ένα δεκαπενταετές πρόγραμμα έρευνας και ανάπτυξης.
|
Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσεφλές |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
81 |
Η ένταξη του μουσικού παιχνιδιού στην εκπαίδευση: Ο ρόλος του εκπαιδευτικού προσχολικής αγωγής
|
Θεανώ Κουτσουπίδου |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
97 |
Η ποίηση στην προσχολική εκπαίδευση μέσα απ’ το θέατρο/δράμα
|
Αικατερίνη Γκονέλα |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
229 |
Τέχνη και παιδικός κόσμος στο νηπιαγωγείο
|
Ελισσάβετ Κοτσώνη |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
370 |
Η εικαστική απεικόνιση ήχων και η εννοιολογική τους αντιστοίχιση από παιδιά νηπιακής ηλικία
|
Γιώργος Χαρωνίτης, Έλενα Παπαδοπούλου, Κωνσταντίνος Σαϊβανίδης , Άρης Μαυρομμάτης |
Εισήγηση |
11 Oct
|
S22. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:30
|
204
|
Μουσική
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
101 |
Θέατρο και μαθηματικά. Η χρήση του θεάτρου ως διδακτικού εργαλείου στο δημοτικό.
|
Λυδία Παπαστεφανάκη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
136 |
Ο Αυτοσχεδιασμός στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο
|
Κωνσταντίνα Κότσαρη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
276 |
«ΤΟ ΔΑΣΟΣ : ΔΩΡΟ ΖΩΗΣ» -Μια βραβευμένη πρακτική διδακτικής επιστημών μέσα από το θέατρο από το 1ο Δημοτικό Σχολείο Ζακύνθου.
|
Ευφροσύνη Λάζου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
287 |
Η χρήση κινητών συσκευών και η μετασχηματιστική συμβολή τους στην διδακτική διαθεματική ενσωμάτωση των τεχνών στο Δημοτικό Σχολείο.
|
Κωνσταντίνος Πανούσης, Μαρία Μπιμπούδη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S24. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 15:00
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
90 |
Διδακτική παρέμβαση μέσα από την Τέχνη στο μάθημα Αρχές Οικονομικής Θεωρίας
|
Αλεξάνδρα Σπηλιοπούλου, Μαρία Ντάγανου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
107 |
Το κόμικς ως εκπαιδευτικό εργαλείο στην διδασκαλία των φυσικών επιστημών
|
Θεόδωρος Παράσχου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
111 |
H επίδραση του STEAM στην ανάδειξη της τέχνης του Θεάτρου
|
Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
161 |
Εικονολογικές πρακτικές και διδακτική των επιστημών
|
Ελένη Μαργαρίτου- Ανδριανέση |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
270 |
Το θέατρο δίνει ζωή στη Βιολογία
|
Σοφία Κυριαζοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S30. ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΕΣ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
51 |
Οι τέχνες στα νέα Προγράμματα Σπουδών της Θρησκευτικής Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευσης: Μία καινοτομία υπό απαγόρευση
|
Μάριος Κουκουνάρας Λιάγκης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
84 |
Ο αναδυόμενος ρόλος των Τεχνών την εποχή της οικονομίας της εμπειρίας (experience economy).
|
Στυλιανός Ζερβάκης, Ελένη Τιμπλαλέξη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Κινηματογράφος
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
131 |
Οι προσδοκίες των ενήλικων εκπαιδευομένων στο πεδίο του Πολιτισμικού-Αισθητικού Γραμματισμού των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας
|
Ευαγγελία- Καλλιόπη Κυριτσοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
288 |
Αστροφεγγιές και Ηλιοτρόπια: Online σχέδια μαθήματος πάνω στο έργο του Van Gogh
|
Αγαθή Τσορώνη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
372 |
Η Μουσική Ακρόαση στην Κριτική Διάσταση της Μάθησης στην Τυπική Εκπαίδευση Ενηλίκων
|
Μαρία Κοτσοπούλου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S31. Η ΤΕΧΝΗ ΩΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ 09:00
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
31 |
Αρχαίο Θέατρο Ερέτριας, το δικό μας θέατρο (Ένα μαθητικό αφιέρωμα στο θέατρο της πόλης)
|
Σταυρούλα Φραγκομανώλη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
172 |
Οι παραστατικές τέχνες μέσω του αρχαίου δράματος σε άτομα με ακουστική αναπηρία
|
Έλλη Μερκούρη, Μαρία Ι. Κουτσούμπα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
180 |
Θεατροπαίζ-ειν με την Εισαγωγή στο Δράμα της Αντιγόνης
|
Γεωργία Δημοπούλου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
351 |
Σχολικές παραστάσεις των ευριπίδειων δραμάτων κατά τον 19ο αιώνα
|
Έρη Γεωργακάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
371 |
Εκπαιδεύοντας το κοινό στο αρχαίο δράμα: η καλλιτεχνική εκπαίδευση ως μέσο ενεργούς πολιτειότητας
|
Χριστίνα Ζώνιου, Τζωρτζίνα Κακουδάκη |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S32. ΑΡΧΑΙΟ ΔΡΑΜΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ 09:00
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
157 |
Από τους Πανελλήνιους Μαθητικούς Καλλιτεχνικούς Αγώνες στα πολιτισμικά μαθησιακά αντικείμενα του Φωτόδεντρου
|
Καλλιόπη Πολυμέρου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
165 |
Εικαστικές τέχνες και νέες τεχνολογίες σε θεατρικές παραστάσεις για παιδιά
|
Χριστίνα Παλαιολόγου |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
206 |
Το "ψηφιακό χάσμα των γενεών" στην εκπαίδευση και η γεφύρωσή του δια μέσω του Ψηφιακού Θεάτρου
|
Αιμιλία Καραντζούλη |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
313 |
Νέες τεχνολογίες και τέχνη: Η αξιοποίηση της πλατφόρμας etwinning σε πολιτιστικό πρόγραμμα για τη μοντέρνα τέχνη
|
Βιβή Ζαγγογιάννη, Ανδρόνικος Θεοχαρίδης |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
358 |
Επεκτείνοντας το σχολικό βιβλίο: νέα ανοιχτά μαθησιακά αντικείμενα (OERs) για το μάθημα της Μουσικής στο ψηφιακό αποθετήριο «Φωτόδεντρο»
|
Παναγιώτης Μάνδηλας, Σμαράγδα Χρυσοστόμου, |
Εισήγηση |
13 Oct
|
S34. ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 17:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
168 |
Η επιλογή κινηματογραφικών ταινιών για εκπαιδευτική προβολή
|
Μιχαήλ Αγραφιώτης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S35. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 16:00
|
204
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
302 |
Η έβδομη τέχνη στο ελληνικό σχολείο: παρελθόν, παρόν και μέλλον
|
Ευαγγελία Θεμελή |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S35. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 16:00
|
204
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
331 |
Διδάσκοντας κινηματογραφικές τεχνικές μέσα από το graphic novel Persepolis.
|
Αναστασία Ζέζου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S35. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 16:00
|
204
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
341 |
Me too,times up, Φύλο και Κινηματογράφος, εμφύλια και έμφυλη σχέση;
|
Ευαγγελία Σπαθάρα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S35. Ο ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 16:00
|
204
|
Κινηματογράφος
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |