210 |
Οι καλές τέχνες ως εργαλείο εισαγωγής και ασφαλούς μετάβασης νηπίων προσφύγων στην εκπαιδευτική διαδικασία
|
Κωνσταντίνος Καλέμης |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
170 |
Η σημασία της Κριτικής Παιδαγωγικής του P. Freire καθώς και των συνεργατικών μοντέλων εκπαίδευσης στη σύγχρονη πολυπολιτισμική Ελλάδα της οικονομικής κρίσης
|
Αντώνης Τσίλλερ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Κινηματογράφος
Εικαστικά
Μουσεία
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
186 |
Οι συνεργατικές δράσεις δύο σχολικών μονάδων, του Δημοτικού σχολείου Προσφύγων Μαλακάσας και του 2ου Δημοτικού σχολείου Αγ. Στεφάνου.
|
Σοφία Κυριακού |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
98 |
Η αξιοποίηση της μουσικής και θεατρικής τέχνης ως μέσο προσωπικής αφύπνισης και δημιουργικής έκφρασης. Πρόταση – δράση σε τάξη με παιδιά Ρομά
|
Μαρία Βαφειάδου, Ευφροσύνη Γρίμπιλα |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
306 |
Η διδασκαλία της αραβικής μουσικής στο πλαίσιο της διαπολιτισμικής μουσικής εκπαίδευσης
|
Μέμα Παπανδρίκου |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |
249 |
Εικαστικές, θεατρικές και μουσικές εναλλαγές της Μεσογείου: Μια διεπιστημονική, διαθεματική πρόταση με διαπολιτισμικές διαστάσεις
|
Γεωργία- Μαρία Τσερπέ |
Εισήγηση |
12 Oct
|
S16. ΤΕΧΝΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 11:30
|
204
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
20' |
✓ |
Εμφάνιση |