22 |
Το θέατρο ως αφύπνιση στα πλαίσια οργανισμού μέριμνας και προστασίας του παιδιού
|
Μοσχούλα Κύρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S63. Το θέατρο στις κοινωνικές δομές αλληλεγγύης [εργαστήρια] 12:00
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
24 |
Μικρές ιστορίες… μικρές αφορμές τέχνης: «Αστρακοί: ένα χωριό, μια ιστορία»
|
Ευάγγελος Δερμιτζάκης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S51. Προτάσεις δημιουργικής διδακτικής [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
26 |
ΙΕΠ: ψηφιακό animaton ως εργαλείο μάθησης
|
Κώστας Κατράκης, Δημήτρης Σπύρου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S54. Ψηφιακή και ζωντανή καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Κινηματογράφος
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
28 |
P for Poetry in the English Classroom
|
Μαρία Στάμου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S88. Τέχνη και διδασκαλία της ξένης γλώσσας [εργαστήριο] 16:00
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
29 |
ΙΕΠ:Στα χνάρια του Λεονάρντο Ντα Βίντσι
|
Άρης Μαυρομμάτης, Απόστολος Παπανικολάου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S56. Εικαστικά και νέες διδακτικές εφαρμογές [εργαστήρια] 09:30
|
628
|
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
33 |
ΙΕΠ: Η αταξία του παιχνιδιού μέσα στην τάξη.
|
Πωλίνα Κρεμαστά, Εύη Ψάλτου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S56. Εικαστικά και νέες διδακτικές εφαρμογές [εργαστήρια] 09:30
|
628
|
Χορός
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
36 |
Η συμβολή των ταινιών μικρού μήκους στη διδασκαλία των γλωσσικών μαθημάτων. Μία διδακτική πρόταση για τη Γ΄ Γυμνασίου
|
Φωτεινή Μεταξάκη, Ελπινίκη Ταστάνη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S62. Η 7η τέχνη στην εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Κινηματογράφος
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
37 |
Ἔρως ἀνίκατε μάχαν ή Ars Amatoria
|
Δημήτριος Βασιλείου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S91. Αρχαίο ελληνικό δράμα, νεοελληνική λογοτεχνία και θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 12:00
|
812
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
80 |
Η τέχνη στην προσχολική αγωγή με αφορμή το ποίημα του Loris Malaguzzi «Οι εκατό γλώσσες του παιδιού»
|
Θωμαή Καπουλίτσα, Κατερίνα Νενέρογλου, Αναστασία Νενέρογλου, Μαρία Ασλανίδου,Έλενα Ευδερίδου, Θάλεια Ζουμπατιανού, Βασιλική Ιωαννίδου, Ματίνα Καλανδάρογλου, Παρασκευή Αλεξανδρίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S58. Τα εικαστικά ως μέσο αγωγής [εργαστήρια] 15:30
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
82 |
Η ανάπτυξη στοχαστικών ικανοτήτων στην εκπαίδευση μέσω της τέχνης
|
Σοφία Καλογρίδη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S86. Στοχαστικές ικανότητες και τέχνη [εργαστήριο] 09:30
|
812
|
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
83 |
Το ντοκιμαντέρ: Εργαλείο εκπαίδευσης για την δημιουργία κριτικής και δημιουργικής συνείδησης των μαθητών στα σχολεία. Για την δημιουργία ενεργών πολτών του αύριο.
|
Διονυσία Κοπανά |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S62. Η 7η τέχνη στην εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
96 |
Όψεις της Ελληνικής Επανάστασης : Η σχολική παράσταση ως βιωματική μαθητεία στην Ιστορία μέσω της δραματοποίησης ιστορικών πηγών
|
Ευγενία Μάμαλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S93. Σχολική παράσταση και ιστορία [εργαστήριο] 18:30
|
638
|
Θέατρο
|
90 λ.' |
x
| Εμφάνιση |
106 |
Δημιουργώντας μία μουσικοθεατρική παράσταση
|
Κορνηλία Κουντούρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S76. Η μουσικοθεατρική παράσταση 16:00
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
116 |
Διδασκαλία ολόκληρου λογοτεχνικού έργου στη Γ΄ ΕΠΑ.Λ. με κλειδιά τις θεατρικές τεχνικές και τη δημιουργική γραφή.
|
Ευθυμία Χατζηκυριάκου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S91. Αρχαίο ελληνικό δράμα, νεοελληνική λογοτεχνία και θέατρο στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 12:00
|
812
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
119 |
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων και του Μαύρου Θεάτρου
|
Ελένη Μαρκαντωνάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S90. Κινηματογράφος και Μαύρο Θέατρο στην Εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
812
|
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
120 |
Προβολή ταινίας μικρού μήκους με τον τίτλο «Μήδεια»
|
Σοφία Κουτσάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S90. Κινηματογράφος και Μαύρο Θέατρο στην Εκπαίδευση [εργαστήρια] 09:30
|
812
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
126 |
Οι τέχνες αλληλεπιδρώντας στα μαθήματα της Γενικής Παιδείας: ένα παράδειγμα καλή πρακτικής και δράσης
|
Σταματία Χανιαδάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S94. Μουσείο και Τέχνες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 18:30
|
628
|
Μουσική
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
127 |
Όταν η τέχνη «πηγαίνει» σχολείο. Η δίκη του Θηραμένη σε θεατρική πράξη
|
Αλμπέρ-Ντικράν Ματοσσιάν, Μαρία Ζαφειρίου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S51. Προτάσεις δημιουργικής διδακτικής [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
147 |
Νοηματοδοτώντας τη διδασκαλία του Αρχαίου Δράματος (Β᾽Λυκείου) στον 21ο αιώνα
|
Αχιλλέας Ντελλής |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S61. Αρχαία ελληνικά και λογοτεχνία: "έντεχνες" διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 18:30
|
638
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
166 |
Πειραματικές δράσεις καλλιτεχνικής πρακτικής: Ένα διαφορετικό εργοτάξιο
|
Ελένη Φουντουλάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S54. Ψηφιακή και ζωντανή καλλιτεχνική δημιουργία στο σχολείο [εργαστήρια] 16:00
|
628
|
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
169 |
Διερευνητική δραματοποίηση: θεμελιώνοντας μια σχέση με την κλασική δραματουργία στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
|
Αγγελική Ζάχου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S52. Η κλασική δραματουργία στο σχολείο 1 [εργαστήρια] 09:30
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
175 |
Εργαστήριο Εικαστικών και Ιστορία της Τέχνης
|
Χριστίνα Παπαδάκη, Τόνια Καφετζάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S95. Εργαστήριο Εικαστικών και Ιστορία της Τέχνης 16:00
|
823
|
Εικαστικά
|
120' |
x
| Εμφάνιση |
177 |
Η Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη του Μαύρου Θεάτρου
|
Αικατερίνη Τσαχτσαρλή , Ιουλία Κωνσταντινίδου, Μαρίνα Μαζαράκη , Έλενα Βακάλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S53. Η θεατρική τέχνη στο σχολείο [εργαστήρια] 12:00
|
628
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
181 |
Παραμυθιακή αφήγηση και μουσική: Μια μελέτη περίπτωσης στο δημοτικό σχολείο
|
Χρυσάνθη Ζεπάτου, Φωτεινή Ζέρβα |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S77. Μουσική: νέες διδακτικές προσεγγίσεις 1 [εργαστήρια] 18:30
|
742
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
185 |
Ταξιδεύοντας την ελληνική κουλτούρα στα σχολεία του Βελγίου
|
Βασίλης Μαστρογιαννόπουλος |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S59. Νέες διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 15:30
|
638
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
198 |
Επιστημονικό Θέατρο, Το παράδειγμα της ενσώματης μάθησης
|
Αθανάσιος Σπανιάς |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S59. Νέες διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 15:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
201 |
Από το κείμενο στη δράση: Οι τέχνες ως μέσα δραματοποίησης της Ελένης του Ευριπίδη.
|
Αικατερίνη Πιτρόπου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S92. Δραματοποίηση και αρχαίο δράμα [εργαστήριο] 15:30
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
220 |
Οι μαθητές διδάσκουν Λογοτεχνία αξιοποιώντας την Τέχνη και δημιουργώντας Τέχνη
|
Βασιλική Βαρτζιώτη, Σταύρος Μουστόγιαννης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S68. Πειραματικές διδασκαλίες τέχνης στην Ειδική και την Γενική Αγωγή 16:00
|
741
|
Θέατρο
Κινηματογράφος
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
221 |
Χωρικές σχέσεις: απέναντι στη Νευτώνια λογική
|
Π. Σταθοπούλου, Ε. Δημητροπούλου, Ε. Πολυχρονάτου, Π. Καραβά, Α. Σαμαράς, A. Θωμοπούλου, Θ.Ραυτόπουλος, Π. Λουκάτος, Π. Μουστάκα, Ε. Γλαμπεδάκη, Β.Χρήστου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S115. Χωρικές σχέσεις: απέναντι στη Νευτώνια λογική 18:30
|
823
|
Θέατρο
Χορός
Εικαστικά
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
235 |
Τα παιχνίδια ρόλων – σημαντικό εργαλείο για την αυτονομία, την αυτενέργεια και την παραγωγή λόγου στην τάξη
|
Χρυσάννα Διαμαντή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S104. Θεατρικό παιχνίδι και παραγωγή λόγου [εργαστήριο] 09:30
|
741
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
240 |
Το θέατρο και η συνάφειά του με τις νέες εκπαιδευτικές τάσεις στην Ελλάδα: Ανεβάζοντας θεατρική παράσταση στο Δημοτικό.
|
Κωνσταντίνος Μαυρίδης, Στέλλα Ρόκκα |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S65. Η παράσταση στο σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
248 |
Γεωμετρικές καλλιτεχνίες με το "The Geometer's Sketchpad"
|
Κωνσταντίνος Λαμπρινίδης και παιδιά από το 4ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S109. Τέχνη και Η/Υ [εργαστήριο] 09:30
|
916
|
Εικαστικά
|
60' |
x
| Εμφάνιση |
251 |
Τα στάδια υλοποίησης ενός κινηματογραφικού project στο Γενικό Λύκειο.
|
Δημήτριος Χαλικιάς |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S98. Κινηματογράφος και Λύκειο. [εργαστήριο] 16:00
|
742
|
Κινηματογράφος
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
266 |
Εκφράζομαι μέσα από τις τέχνες στο Δημοτικό Σχολείο με αφορμή τις “Τέσσερις Εποχές” του Βιβάλντι
|
Χρυσή Παρπαρά |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S71. Μουσική Αγωγή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 16:00
|
741
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
269 |
Παράδειγμα συνέργειας Θεάτρου και Μουσικής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Χορωδιακό τραγούδι και συλλογική θεατρική εκφραστική με όχημα τους Όρνιθες του Μ. Χατζιδάκι
|
Θεόδωρος Κόρακας, Ίλια Λακίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S74. Συνέργειες θεάτρου και μουσικής [εργαστήριο] 12:00
|
741
|
Μουσική
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
273 |
«Το Συνέδριο των Λύκων» εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του παιδικού φόβου
|
Λίλιαν Καραμητσοπούλου, Αναστασία Κάτσικα |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S113. Εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αντιμετώπιση του παιδικού φόβου [εργαστήριο] 18:30
|
916
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
279 |
ΙΕΠ: Ο παίκτης της στιγμής
|
Στρατής Πανούριος |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S96. Υποκριτική τέχνη και σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
823
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
285 |
Αυλαία και πάμε και ξαναπετάμε κι ανοίγουμε φτερά
|
Βασιλική Τερζή, Καλλιρρόη Τσαμτσούρη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S76. Η μουσικοθεατρική παράσταση 16:00
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
289 |
Παρουσίαση eTwinning Έργου «Embracing art-Αγκαλιάζοντας την Τέχνη»
|
Μαρία Πανουσιάδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S66. Αφήγηση και εικαστικά: καινοτόμες διδακτικές προσεγγίσεις [εργαστήρια] 12:00
|
638
|
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
290 |
Μύθος, Μουσική και Animation: θεωρία και διαδραστικοί πειραματισμοί στην Ειδική αγωγή και εκπαίδευση
|
Ματίνα Βενετιάδου, Ιωάννα Γαλλή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S68. Πειραματικές διδασκαλίες τέχνης στην Ειδική και την Γενική Αγωγή 16:00
|
741
|
Μουσική
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
296 |
Το θέατρο και η μουσική του στα μουσικά σχολεία: καλές πρακτικές
|
Απόστολος Πούλιος, Δήμητρα Κουφάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S77. Μουσική: νέες διδακτικές προσεγγίσεις 1 [εργαστήρια] 18:30
|
742
|
Μουσική
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
303 |
Η τεχνική Δάσκαλος σε Ρόλο. Θεωρία και εφαρμογή
|
Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S85. Η τεχνική Δάσκαλος σε Ρόλο. Θεωρία και εφαρμογή [εργαστήριο] 18:30
|
812
|
Θέατρο
|
90' |
✓ |
Εμφάνιση |
310 |
Δραματοποίηση λογοτεχνικού έργου από μαθητές» Δύο μαθητικές θεατρικές παραστάσεις α) Η Σονάτα του Σεληνόφωτος του Γ. Ρίτσου β) Μικρό σχόλιο για την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Δ. Χατζή
|
Ευσταθία Αργυρού, Σοφία Παυλίδου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S61. Αρχαία ελληνικά και λογοτεχνία: "έντεχνες" διδακτικές προτάσεις [εργαστήρια] 18:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
316 |
Τέχνη, Μουσείο, Νηπιαγωγείο. Καλές πρακτικές μουσειακής εκπαίδευσης εμπνευσμένες από το Μουσείο Λαϊκών Μουσικών Οργάνων
|
Χρυσή Βομβογιάννη, Βένια Δεληγιαννίδη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S94. Μουσείο και Τέχνες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση [εργαστήρια] 18:30
|
628
|
Μουσική
Μουσεία
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
319 |
Διασχολικές - ενδοσχολικές συνεργασίες: Όλος ο χρόνος γιορτή (Β΄ Δημοτικού ΠΣΠΑ – Παραδοσιακό Μουσικό Σύνολο «Προσήλιον» Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου-Λυκείου Παλλήνης
|
Αγγελική Κωνσταντακοπούλου, Φανή Τσιαμπάση, Ρένα Αβαγιανού, Στέλιος Κατσιάνης, Μαρία Θεοφανίδου, Κωνσταντίνα Κυριαζή |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S112. Συνεργασίες σχολείων [εργαστήριο] 18:00
|
Aula
|
Μουσική
Εικαστικά
|
45' |
x
| Εμφάνιση |
332 |
Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη Θεατρική Αγωγή: παρουσίαση παραδειγμάτων μαθησιακών δραστηριοτήτων με δωρεάν εργαλεία δημιουργίας ψηφιακής αφήγησης στην τάξη
|
Μαρία-Αλεξάνδρα Κουμανάκου |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
11 Oct
|
S107. Η εκπαιδευτική αξιοποίηση της ψηφιακής αφήγησης στη Θεατρική Αγωγή 16:00
|
916
|
Θέατρο
|
90' |
x
| Εμφάνιση |
333 |
Commedia Dell’ Arte – Το θέατρο του φτωχού και του τρελού
|
Ιωάννα Δρούτσα, Άρια Κασαπάκη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S53. Η θεατρική τέχνη στο σχολείο [εργαστήρια] 12:00
|
628
|
Θέατρο
Εικαστικά
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
335 |
Καλές πρακτικές: « Ο κύκλος με την κιμωλία» του Μπέρτολτ Μπρεχτ , παράσταση της Α’ τάξης του 7ου ΓΕΛ Καλλιθέας
|
Παρασκευή Κοψιά |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
13 Oct
|
S65. Η παράσταση στο σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
347 |
ΙΕΠ: Αποτελεσματική ομιλία μπροστά στο κοινό
|
Κωστής Σφυρικίδης |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S96. Υποκριτική τέχνη και σχολείο [εργαστήρια] 09:30
|
823
|
Θέατρο
|
45' |
✓ |
Εμφάνιση |
387 |
''Οι Αποδώ και οι Αποκεί'': πρόταση εργασίας για μια διαπολιτισμική εκπαίδευση.
|
Αναστασία Γκιουζέλη |
Εργαστήριο: καλές πρακτικές |
12 Oct
|
S63. Το θέατρο στις κοινωνικές δομές αλληλεγγύης [εργαστήρια] 12:00
|
638
|
Θέατρο
|
45' |
x
| Εμφάνιση |